Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du borde se halva av båda och sätta ihop dem!

Tror din kursledare kommer uppskatta ett sådant infall av kreativitet :D

En hybrid mellan Nattvardsgästerna och Ur marionetternas liv . . Intressant! :rofl: Om jag tar dem i den ordningen kanske prästen med gudstvivel (Nattvardsgästerna) drivs till att mörda den prostituerade kvinnan och förgripa sig på henne som i Ur Marionetternas liv. :eek: Men det är Gunnar Björnstrand för söt för. :heart

Argh, ser ett avsnitt om båtar och de pratar om HMS Bounty (som förekommer i de två filmerna som heter Mutiny on the Bounty, 1935 samt 1962) och de nämnde bara 1962-versionen med Marlon Brando, inte 1935-versionen med Clark Gable. Det kliiiar i min själ! :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
2 126
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 434
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka