Åh det där låter som ett härligt gäng! Man hade velat vara en fluga på väggen därJapp, det märkte jag, @tanten och @tornblomma igår också. Mycket mystiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh det där låter som ett härligt gäng! Man hade velat vara en fluga på väggen därJapp, det märkte jag, @tanten och @tornblomma igår också. Mycket mystiskt
Betydligt mindre livsfara!Ja, NZ och kiwis känns på något sätt bättre (vilket jag inte tänker säga till mina aussie-kollegor ).
Åh det där låter som ett härligt gäng! Man hade velat vara en fluga på väggen där
Betydligt mindre livsfara!
Har de försökt övertyga dig att älska Vegemite än?
Tack!Får säga Grattis i förskott
De kanske har fått lite självbevarelsedrift efter att ha varit i Sverige?Nä, så korkade är de inte
De kanske har fått lite självbevarelsedrift efter att ha varit i Sverige?
Jag gillar iofs kaviar, så jag ska väl inte säga något
Joooo sääääg!Jag ska inte säga vad en av mina fd chefer sa om mig
Jag tycker du verkar så oerhört timid och beskedligJag ska inte säga vad en av mina fd chefer sa om mig
Jag ska inte säga vad en av mina fd chefer sa om mig
Jag kan säga vad en av mina chefer sa till mig i början av min karriär när jag frågade vad jag skulle göra .Då sa han ..Ta två pinnar och sätt dig i hörnet och lek med kuken .Jösses ..Joooo sääääg!
Du borde se halva av båda och sätta ihop dem!Jag som alltid tycker du verkar så himla snäll.
Velar mellan två filmer till den sista Bergman-analysen . .
Jag tycker du verkar så oerhört timid och beskedlig
Du borde se halva av båda och sätta ihop dem!
Tror din kursledare kommer uppskatta ett sådant infall av kreativitet
Joooo sääääg!
Sunt förnuft kallas detHan antydde att jag inte direkt håller tyst när något inte fungerar
Går det? Att hålla tyst menar jag?Han antydde att jag inte direkt håller tyst när något inte fungerar
Går det? Att hålla tyst menar jag?