Jag är ju sugen på att besöka örebro igen ..Du får komma när du vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju sugen på att besöka örebro igen ..Du får komma när du vill.
Men hur delar du upp det? Vilka får ynnesten att vara kvar? Jag kommer drunkna i böcker tillslutJo man kan ha för mycket böcker... Min mor har det och jag vägrar att bli som henne, alltså gjorde jag mig av med drygt fyra flyttlådor i början av juli med böcker, dels sålde jag på loppis och dels gav jag dem till en secondhand butik i stan. Slänga har jag väldigt svårt för, jag har till och med svårt att klippa i böcker trots att de skulle göra sig bättre i andra former... Jag har en fågelbok jag skulle vilja klippa ut bilderna på fåglarna och göra något roligt med men jag kan inte riktigt än...
Enstaka exemplar brukar man kunna hitta så. Hittar man en nykläckt koloni är det hundratals.Det gjorde inte jag - de kröp runt i gräsmattan/ängen ... undra vad det säger om dem eller oss
Fast jag bor inte i Örebro. Jag bara jobbar där.Jag är ju sugen på att besöka örebro igen ..
Har massor med böcker liggandes .Gamla pocket och hela band av det bästa och högvis med sådana böcker som polisen sålde förut men hitade en riktig goding som jag sparat undan är en riktigt gammal vetrenärbok där man har en bild på tex en häst och kan plocka bort lager på lager och se hur allt ser ut under ytan och den är i skapligt skick !Men hur delar du upp det? Vilka får ynnesten att vara kvar? Jag kommer drunkna i böcker tillslut
Var bor du då? Tänker att man inte kan bo så långt ifrån om man pendlarFast jag bor inte i Örebro. Jag bara jobbar där.
Jag bor utanför Kristinehamn. Har en timme att pendla till jobbet. Så blir det när man hoppar på ett tillfälligt vik och trivs så bra att man är kvar 7 år senare.Var bor du då? Tänker att man inte kan bo så långt ifrån om man pendlar
NaawLåten Roar med Katy Perry kom upp på min spotify och jag log för då tänkte jag på @bumpo
*andas i en fyrkant*
Man kanske skulle ta och flytta till Nya Zeeland ändå?
Funderar nästan på att flytta till Krylbo.
Ah, typiskt - åt det andra hållet!Jag bor utanför Kristinehamn. Har en timme att pendla till jobbet. Så blir det när man hoppar på ett tillfälligt vik och trivs så bra att man är kvar 7 år senare.
Det kan omöjligt bara samma storlek på en flaska bubbel och vin. Bubblet tar alltid slut mycket fortare!
Det är ju inte helt ovanligt att behöva pendla en timme, även om sträckan jag kör dagligen är rätt lång.Ah, typiskt - åt det andra hållet!
Jag tänkte först men så tänkte jag efter och jag har faktiskt pendlat ca 75 minuter till grundskolan ... men det var inte alls lika långt som mellan kristinehamn och örebro
De har vulkaner där!
Bättre än Australiens alla livsfarliga djur
Jag är bara bortskämd efter ha bott i örebro nära skolan och sedan nu jobbat nära hemmaDet är ju inte helt ovanligt att behöva pendla en timme, även om sträckan jag kör dagligen är rätt lång.
Får säga Grattis i förskottOm en timme och 59 minuter fyller jag 30(1). F..k you Kukaset