Funderar mycket. en sån där kväll man verkligen undrar vad man har gjort med sitt liv.
Alltid finns det något bra
Glad alla bippodagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar mycket. en sån där kväll man verkligen undrar vad man har gjort med sitt liv.
Vänta tills du blir 60+ då börjar man verkligen fundera ...Funderar mycket. en sån där kväll man verkligen undrar vad man har gjort med sitt liv.
Testa med en kratta..Äsch! Pga @Snurrfian insåg jag nu att jag har ett till jobb,i min trapphall hänger en stjärna,men det är ju så bökigt att få ner den,måste ta fram trappsteget,stege mm.
Karriär! inte ännu. Pank jag är ofta pank! men konstigt nog har jag pengar över här och där men inte mycket. Jag har nog tagit sönder mallen.Jag har ingen karriär att tala om, rätt stora lån (hus och studier), är konstant pank och har ingen traditionell familj... jag har insett att på något märkligt och förmodligen rätt rubbat vis passar den här tillvaron mig bättre. Jag behöver inte försöka passa in i någon mall som inte funkar (fast liite bättre ekonomi hade inte gjort något).
Men jag förstår funderingarna
Känner lite igen mig. Dock inga lån. Har en bror jag pratar mycket med. Har brutit med min mor. Inga stora inkomster. Är fattig i plånboken men rik på fina vänner. Bla @astronaut Som alltid ställer upp.Jag har ingen karriär att tala om, rätt stora lån (hus och studier), är konstant pank och har ingen traditionell familj... jag har insett att på något märkligt och förmodligen rätt rubbat vis passar den här tillvaron mig bättre. Jag behöver inte försöka passa in i någon mall som inte funkar (fast liite bättre ekonomi hade inte gjort något).
Men jag förstår funderingarna