Har saltat 3 ST som jag ska smörsteka då jag kommer hem och kokt potatis till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har saltat 3 ST som jag ska smörsteka då jag kommer hem och kokt potatis till
Satan vad det kliar nu när läppen börjar läka. Inte irriterande alls
Det svenska är inte riktigt lika dramastiskt som det amerikanska. Om nu var enda bärgning är förenad med fullständig livsfara så bör de kanske fundera på om det inte går att göra på bättre sätt. dra en lastbil rakt bakåt och speakern målar upp tre olika katastrof möjligheter. Det kan komma en lavin, en annan lastbil kan köra genom avspärrningarna och krascha rakt in i dem och allt kan explodera.Tittar på "Frusna vägar" med särbon och garvar Olyckor är naturligtvis tragiskt men upplägget med dramatisk musik, vita vyer och megadrama i alla händelser blir faktiskt lite humor. Plus att är man här uppe så är det mesta av det de visar standard... jag har själv sett tre lastbilar i diket den här säsongen och har tappat räkningen på hur många som har gått av i närområdet. Bilar i diket/plogvallen är också standard, inkl jag och flera av kollegorna
Det svenska är inte riktigt lika dramastiskt som det amerikanska. Om nu var enda bärgning är förenad med fullständig livsfara så bör de kanske fundera på om det inte går att göra på bättre sätt. dra en lastbil rakt bakåt och speakern målar upp tre olika katastrof möjligheter. Det kan komma en lavin, en annan lastbil kan köra genom avspärrningarna och krascha rakt in i dem och allt kan explodera.
Jösses människa ,gå ut o rök.! Man kan röka i mungipan som en cowboyJag är på så sjukt dåligt humör nu! Skulle kunna döda för en cigg, känner mig fet och ful och slits mellan att gråtande be M komma hit eller be honom dra åt helvete så hårt det bara går..
Jösses människa ,gå ut o rök.! Man kan röka i mungipan som en cowboy
Du är duktig! Själv hade jag inte klarat det,min bil hade redan varit på väg till affären i full fart.Har inga cigg, eftersom jag är opererad i munnen vill jag låta det läka så bra det kan. Börjar starkt omvärdera mina goda föresatser!
Hoppas att du kan hålla ut - hejja dig !!Har inga cigg, eftersom jag är opererad i munnen vill jag låta det läka så bra det kan. Börjar starkt omvärdera mina goda föresatser!