Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu är det tydligen synd om min man och jag lever som om jag vore singel bara för att jag åker på ett möte i ett annat landutan honom!
Hur ska jag överleva??
1800-talet ville ha sin kvinnosyn tillbaka
och mannen VILLE inte följa med på tråkigt hästmöte (iofs lite)
Jag är glad att han tycker jag kan åka själv och uppmuntrar mig![]()
Någon grannes brandlarm har tjutit i fyra timmar nuHar gått förbi lägenheten vid flera tillfällen och det är inga tecken alls på att det brinner eller att det är någon hemma alls men tjuter gör det. Satans irriterande och jag bara önskar att batteriet tar slut snart
![]()
What, vad är det för idiot som tycker så?Blev först förskräckt när jag trodde det var din man som tyckte så.
Njuter av grannarna som spelar fiol på balkongen mitt emot!
https://www.instagram.com/p/BXQjL7yBS5n/?taken-by=frktornblom
Finns det ingen hyresvärd/bovärd eller någon slags lägenhetsansvarig som kanske kan ringa personen som bor i lägenheten? Eller ha tillgång till extranycklar?Det tjuter fortfarandeDet är definitivt ingen hemma. Bor i ett studentområde så de flesta lägenheterna här står tomma över sommaren. Kan man höra av sig till störningsjouren med sånt här? Och mer relevant, finns det något de kan göra?
![]()
Finns det ingen hyresvärd/bovärd eller någon slags lägenhetsansvarig som kanske kan ringa personen som bor i lägenheten? Eller ha tillgång till extranycklar?
Störningsjouren kan säkert registrera händelsen men tror inte att de brukar ha nycklar.
Ah!Det var nog bovärden jag menadeÄr rätt säker på att de har nycklar, frågan är om de har tillstånd att gå in i lägenheten. Dock har de inte telefontid förrän imorgon och att ringa Securitas för ett brandlarm känns överdrivet.
Hade inte varit några problem alls att vänta om det inte vore för att det är just i sovrummet som det hörs in![]()
Det var nog bovärden jag menadeÄr rätt säker på att de har nycklar, frågan är om de har tillstånd att gå in i lägenheten. Dock har de inte telefontid förrän imorgon och att ringa Securitas för ett brandlarm känns överdrivet.
Hade inte varit några problem alls att vänta om det inte vore för att det är just i sovrummet som det hörs in![]()
Ah!
Jag hade kört på öronproppar eller hög musik i hörlurar. Eller ringt Störningsjouren och frågat om råd, troligtvis ber de dig avvakta tills imorgon.
Irriterande! Jag hade nog dragit ut madrassen till ett rum så långt bort som möjligt och sedan ringt bovärden imorgon.
Vovvi har en säng modell puck som hon får vara i. Resten av bordet är fredat.![]()
5 m upp på en ostadig stege inser jag att jag har pisstofflor på mina fötter,inte farligt alls
Men nu har ytterbelysningen en ny lampa,det börjar mörkna på kvällar/nätter.
Har ar det morgon och jag samlar mig for att gora mig i ordning att ta Miss Mandy till veterinaren. Hon har en bold pa/i magen och tappar vikt. Vetten ska bara kolla igenom henne.
Min tjej och standiga vapendragare.Jag har ont i magen och vill verkligen inte aka ... jag vet redan vad han kommer att saga
![]()
Alltid, nästanVar försiktig med dig själv!