Trist! Det är himla praktiskt fast helst skulle jag vilja operera.Ah, det kan jag inte ha pga för torra slemhinnor (tack medicinerna...). Jag har provat flera olika typer men det går inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist! Det är himla praktiskt fast helst skulle jag vilja operera.Ah, det kan jag inte ha pga för torra slemhinnor (tack medicinerna...). Jag har provat flera olika typer men det går inte.
Trist! Det är himla praktiskt fast helst skulle jag vilja operera.
Det kallas måndag.Bara en liten stund efter att jag lagt mig i hängmattan, så gick solen i moln. Vafalls?!!
Konstaterade sist jag skulle sy att jag nog skulle behöva göra en ordentlig synundersökning. Jag hade svårt att se när jag skulle trä om maskinen.Sitter hos optikern. Jag gillar inte att gå till optikern!
Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen.Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Krya på dig!Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen.Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Konstaterade sist jag skulle sy att jag nog skulle behöva göra en ordentlig synundersökning. Jag hade svårt att se när jag skulle trä om maskinen.![]()
Jag har glasögon, men bara när jag kör bil. Blir nog linser om jag ska byta, helt hopplöst med glasögon på jobbet.Särbon är enormt nöjd efter att ha skaffat sinaHan vande sig förvånansvärt snabbt faktiskt
![]()
Jag har glasögon, men bara när jag kör bil. Blir nog linser om jag ska byta, helt hopplöst med glasögon på jobbet.
Jag har opererat mina ögon och det var värt varenda krona (det var många kronorTrist! Det är himla praktiskt fast helst skulle jag vilja operera.
Det kallas måndag.![]()
JobbigtJag har linser,mycket praktiskt om det inte var för att jag har dom för att se vad som händer låååååååååångt bort,vilket gör att jag inte kan läsa med dom på
Kollad op för några år sen men jag hade buckliga linser och något mer som gjorde att jag var en mindre lämplig kandidat för det.![]()
Men oj! Krya!Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen.Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...