Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen. :arghh: Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...

Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen. :arghh: Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...

Men nej! Hoppas att de får rätsida på dig snabbt och att det inte är alltför allvarligt :heart

Krya på dig!

Är sugen på BBQ kamben,men då måste jag åka o handla,idag har jag inte gjort många knop, gått milen med hunden och resten av dagen har jag dragit benen efter mig .
Fingret gör mindre ont men är tjockt från knoge upp till 1a leden.

Jag har linser,mycket praktiskt om det inte var för att jag har dom för att se vad som händer låååååååååångt bort,vilket gör att jag inte kan läsa med dom på :banghead:
Kollad op för några år sen men jag hade buckliga linser och något mer som gjorde att jag var en mindre lämplig kandidat för det.:mad:

Det kallas måndag. :meh:
128846608673120355.jpg

Jag har linser,mycket praktiskt om det inte var för att jag har dom för att se vad som händer låååååååååångt bort,vilket gör att jag inte kan läsa med dom på :banghead:
Kollad op för några år sen men jag hade buckliga linser och något mer som gjorde att jag var en mindre lämplig kandidat för det.:mad:
Jobbigt :down: Jag var jävligt närsynt plus brytningsfel, och hade alltid extra dyra glas för att annars hade det blivit flaskbottnar i tjocklek :meh: så jag är glad att jag kunde operera!

Men oj! Krya!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 45 46 47
Svar
921
· Visningar
35 411
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 240
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka