Den skulle funka utmärkt på migBurkskinka- och mimosadieten funkar! Ring Aftonbladet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den skulle funka utmärkt på migBurkskinka- och mimosadieten funkar! Ring Aftonbladet![]()
Ja. Det måste vara all burkskinka jag har ätit nu under sommarenBurkskinka- och mimosadieten funkar! Ring Aftonbladet![]()
Prova!Den skulle funka utmärkt på mig![]()
På mig medDen skulle funka utmärkt på mig![]()
Gott!Gott!På mig med![]()
Och på mig.På mig med![]()
Väntar på att sambon ska komma hem så ska vi åka och tömma släpet på återstoden av det som en gång var mammas kök.Mot återvinningen! *med betoning från "Mot Sherwoodskogen" i ett patetiskt försök att få det hela lite roligare...*
Jag måste dela med mig av en chockerande händelse jag var med om i helgen. Jag var ju på bröllop i fredags och ramlade i säng vid tvåtiden på natten. Vaknade vid halv åtta i lördags och låg och förbannade att jag inte tagit med mig några träningskläder. För jag ville ut och springa!Det här är människan som för ett år sedan hatade allt vad löpning hette.
![]()
Jag är fortfarande i chock!Fruktansvärt upprörande!
![]()
![]()
Bara en liten stund efter att jag lagt mig i hängmattan, så gick solen i moln. Vafalls?!!
Sitter hos optikern. Jag gillar inte att gå till optikern!
Tack och lov brukar det hålla sig någotsånär än så länge.Instämmer, det brukar bli så sabla dyrt...![]()
Tack och lov brukar det hålla sig någotsånär än så länge.
Idag ska jag göra linskoll!