Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Planerade att åka ut på Vättern och fiska i morgon. Då fick gubben den geniala idén att han ska kolla på husvagn i Göteborg. Dit får han åka själv dock.
Ska försöka sälja en bil i morgon i stället.

Visst ja, jag tankte ju beratta om den lilla Mustangen jag traffade i gar. Han var oradd och "bold" pa possets traningsbana for allmanheten. Han sa ut som om han gjort allting 200 ganger redan och om nagot var lite laskigt tittade han bara en gang extra innan han forsokte.
Agaren talade om att han ar 2 ar gammal, han hade varit hos henne i 85 dagar :eek: och var infangad i December. Det finns inte mycket stadigare an en bra Mustang. :heart

D7K_2310_zps72hunmgv.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 41 42 43
Svar
854
· Visningar
33 050
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar