Tränar lite sporadiskt så här på kvällen, lite pushups, situps och plankan har det blivit hittills, borde börja träna på allvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, om det blir en zombieapokalyps eller så så packar jag in min familj i bilen och rymmer till dig.Lax har jag med i frysen!Färsk, rökt och gravad
*nej, jag har absolut inte patetiskt mycket mat i frysarna, oh nej*
Neeeeeeeeeeej,nu börjas det med dom där jäkla pannkakorna igenVarför blev jag sugen på pannkakor nu?
Haha..r det någon som brukar prata pannkaka?Neeeeeeeeeeej,nu börjas det med dom där jäkla pannkakorna igen
Ska inte,ska inte,ska inte.........
En till här nu.... å ja har inte ens ägg hemma, skit också.Varför blev jag sugen på pannkakor nu?
Jag tror det har varit pannkakor i alla trådar på sista tiden och helst sent på kvällen när man inte borde eller orkar ställa sig o göra dom,och jag är barnsligt förtjust i pannkakaHaha..r det någon som brukar prata pannkaka?
Tänkte jag ska städa innan sambon kommer hem imorgon![]()
Jag holl pa att driva Maken till vansinne nar vi var unga och just flyttat ihop. Jag hann inte stada pa dagen, och var trott pa kvallen ... sa jag borjade oftast stada vid midnatt.Haha nu?![]()
Sömn, vad är det?![]()