Apollo 13
Trådstartare
@Lavinia Oj, vilken skillnad, jag har nog aldrig haft en hovslagare som krävt att jag varit på plats. Visst när Apollo var stökig, då fanns det ju inget annat på kartan, men har hästarna stått inne och hovslagaren kommit innan jag hunnit ut igen så har de alltid börjat. Jag har tom blivit erbjuden av hovslagarna att de skulle ta ut hästarna själva vid enstaka tillfällen då det på något sätt kört ihop sig så det blivit svårt att passa in en tid typ. Inför nästa skoning har tom min hovis erbjudit sig att ta in hästarna själv och ta ut dem.. men det är för att vi bokade skoningen samma dag som två andra hästar i stallet och jag är gravid och bebisen är beräknad ett par dagar innan eller så
Sen är jag oftast på plats, min hovslagare är ju så trevlig att prata med så Dessutom vill jag gärna ha lite koll på vad som händer. Men det är långt ifrån ett krav av min hovslagare.
Sen är jag oftast på plats, min hovslagare är ju så trevlig att prata med så Dessutom vill jag gärna ha lite koll på vad som händer. Men det är långt ifrån ett krav av min hovslagare.