Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har tittat på massor av reaktioner på denna för det är lika kul att se deras reaktion varje gång han börjar sjunga
Yannis röst är helt makalös! Från de ljusaste tonerna till lätt growl och han växlar så lätt mellan alla sina stilar. Jag hoppas verkligen att de släpper nytt snart!!
IT & mobiler
Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Foder & Strö Absolut, det är inte omöjligt 😃
Vi tog över honom när han redan var äldre, många hjärnspöken, och vi har medvetet valt att inte utsätta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.