Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ja. Cirkeln tänker jag fortfarande ofta på, en av mina absoluta favoritböcker!Jag har inte kommit så långt än men har stora förhoppningar för jag älskade både Cirkeln-trilogin och Norra Latin!
Älskade The house by the cerulean sea, även om den var lite seg inledningsvis. Jag både gillade och inte gillade Döda kvinnor förlåter inte, men den var intressant att diskutera i bokklubben. Nu har vi läst Kejsaren av Portugalien och ska se den på lokal teatern på torsdag, det ska bli riktigt roligt att se på teater tillsammans också.Blev klar med The house by the cerulean sea och så kommer fortsättningen först i september har påbörjat Döda kvinnor förlåter inte istället. Dock har jag svårt för Katarina Everlöf som inläsare, men jag har själv valt den till en bokklubb så jag får väl stå ut
Ja jag ville ju bara stanna kvar med barnen! Thalia känns som min själsfrändeÄlskade The house by the cerulean sea, även om den var lite seg inledningsvis. Jag både gillade och inte gillade Döda kvinnor förlåter inte, men den var intressant att diskutera i bokklubben. Nu har vi läst Kejsaren av Portugalien och ska se den på lokal teatern på torsdag, det ska bli riktigt roligt att se på teater tillsammans också.
Har den boken stående här hemma i bokhyllan och väntar på att bli läst. Men då behöver jag inte känna någon större stress att läsa boken förens tidigast i augusti.Blev klar med The house by the cerulean sea och så kommer fortsättningen först i september har påbörjat Döda kvinnor förlåter inte istället. Dock har jag svårt för Katarina Everlöf som inläsare, men jag har själv valt den till en bokklubb så jag får väl stå ut
Min goodreads funkar. Men ibland har den varit lite buggig.Någon annan här som har problem med Goodreads? Böckerna som är under pågående läsning har försvunnit, nu måste jag söka upp boken för att uppdatera. Irriterande.
Någon annan som har/ haft samma problem?
Och på sidan 21 slutade jag att fnissaAlltså jag är på sidan 18 i Lektioner i kemi och jag har nog fnissat lika många gånger
Dem gillar jag med! Dystopi som inte är så överdrivet dyster ändå, även om den är svår.Läser ut Kolonin (Felix Åberg) idag och har reserverat nästa bok på biblioteket. Alla tummar upp! Spännande, händelserik och fångande bladvändare med lätthet att relatera till och korta kapitel.
Nej vad synd! Är sugen på att läsa dom böckerna just för att jag tycker filmerna är bra (och jag gillar sci-fi så jag är lite förvånad över att jag inte läst de tidigare).Har påbörjat Dune av Frank Herbert men sexismen är så man baxnar, jag vet inte om jag kommer kunna läsa den utan att explodera. Andra element är spännande, men jag har läst 1800-talslitteratur med mer modern kvinno/icke-manssyn.
Enligt mina vänner har de städat rätt ordentligt i filmerna för att kunna framföra storyn som Herbert "tänkte" att den skulle vara, bara att i böckerna skiner rent ut sagt skitunkna idéer igenom.Nej vad synd! Är sugen på att läsa dom böckerna just för att jag tycker filmerna är bra (och jag gillar sci-fi så jag är lite förvånad över att jag inte läst de tidigare).