Just avslutat Malström och Skörda storm av Charlotte Al-Khalilli. Lästa hennes första När allt är över som jag gillade skarpt. Bok 2 malström trodde jag skulle fortsätta följa huvudinnehavaren Olivia men hon hade bara en liten biroll och det gjorde att jag tappade lite intresset. Skörda Storm fann jag sjukt intressant och slukade. Handlar om ett kontorslandskap och hur en dålig chef kan göra så mycket skada. Mycket igenkänningsfaktor på människorna och deras beteende.
Nu har jag börjat om på Richard Osman Torsdagsmordklubben och tänkte köra de 2 efterföljande efter det. Gillade Torsdagsmordkluben men kommer inte ihåg så mycket pga av att jag hade med den boken och läste ut samma dag som sambon dog.
Behöver lite lättsamt nu och den här är lättsam Nästa 2 som följer blir då Mannen som dog 2 gånger och Kulan som inte träffade. Får vi se om de håller samma mått som första
Nu har jag börjat om på Richard Osman Torsdagsmordklubben och tänkte köra de 2 efterföljande efter det. Gillade Torsdagsmordkluben men kommer inte ihåg så mycket pga av att jag hade med den boken och läste ut samma dag som sambon dog.
Behöver lite lättsamt nu och den här är lättsam Nästa 2 som följer blir då Mannen som dog 2 gånger och Kulan som inte träffade. Får vi se om de håller samma mått som första