Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, tack! Det gjorde jag och gör fortfarande.@parellikusken visst efterlyste du litteratur med hbtq-tema i ljudboksform för en tid sedan? Jag såg att Matrix av Lauren Groff nu finns som ljudbok på Nextory.
Kollade nu och även Flicka, kvinna, annan av Bernadine Evaristo finns som ljudbok på å Nextory. Också bra!Åh, tack! Det gjorde jag och gör fortfarande.
Och Detaljerna! Men det visste du säkert.Åh, tack! Det gjorde jag och gör fortfarande.
Den hade jag redan sparad och på mig atg lyssna på-lista. Men tack för alla tips! Välbehövligt.Och Detaljerna! Men det visste du säkert.
Min flickvän gillade Ett jävla solsken men jag fastnade inte.Den hade jag redan sparad och på mig atg lyssna på-lista. Men tack för alla tips! Välbehövligt.
Den hade jag redan sparad och på mig atg lyssna på-lista. Men tack för alla tips! Välbehövligt.
Detaljerna är så bra! Har du läst någon av de andra av hennes böcker?Och Detaljerna! Men det visste du säkert.
Nej det har jag inte. Men lägger till dessa två på min lista.Detaljerna är så bra! Har du läst någon av de andra av hennes böcker?
Jag blev klar med Söta fredag tidigare i veckan och är nu strax klar med Sent farväl.
Älskar Craven och Poe!Läser Black Summer av M W Craven. Brittisk deckare, nr 2 i serien. Riktigt bra. Ettan var så klart också bra, annars hade jag inte läst fler, men denna är snäppet bättre.
Läs Halva Malmö! Den är såå bra!Nu ska jag antigen läsa Svårmodets döttrar av Anna Laestadius Larsson eller Halva Malmö består av killar som dumpat mig av Amanda Romare.
Läs Halva Malmö! Den är såå bra!