It's true.@mandalaki du och jag, mandalaki. Du och jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
It's true.@mandalaki du och jag, mandalaki. Du och jag.
Åh, kotletterna igen! Jag som trodde att Jan Guillou var först med dem, i Tjuvarnas marknad. Fast han menade inte just polisongerna när han pratade om kotlettfrilla.
http://www.di.se/artiklar/2007/9/7/darfor-regerar-kotlettfrisyren-i-finansvarlden/
SÅ gammalt!Nejdå! I engelskspråkiga länder kallas sådana här polisonger:
för mutton chops, jag tror att det är ett ganska gammalt uttryck. Ännu äldre än Guillou
Nejdå! I engelskspråkiga länder kallas sådana här polisonger:
för mutton chops, jag tror att det är ett ganska gammalt uttryck. Ännu äldre än Guillou
SÅ gammalt!
Sideburns ringer i mitt bakhuvud men jag vet inte om det är rätt?
Fläskiga var ordet!Jo absolut, det är ett generellt uttryck för alla polisonger, även små korta så att säga. Mutton chops är nog bara dessa fläskiga kindtäckande saker som inte har någon skägg- eller mustaschanknytning.
Nejdå! I engelskspråkiga länder kallas sådana här polisonger:
Åh, den är jag sugen på att läsa!De polyglotta älskarna utläst. Bra och smart.
Har precis avslutat Lars keplers Stalker och jag är lite besviken.
Kändes som 2 helt olika böcker. Första halvan som jag knappt fick grepp om och sen andra halvan som hängde samman.
Sträckläste och Bridget Jones Baby i söndags och den vart helt ok. Gillade den inte lika mycket som de tidigare men helt ok bok.
Har ingen aning om vad jag ska ta tag i härnäst