Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men problemet med att göra en intervjubok om kända personer är att det finns väldigt många andra intervjuer med dem. Och i detta fall - så många bättre intervjuer. Jag läser gärna långa intervjuer - MEN en hel bok bestående av fråga-svar-fråga-svar är verkligen svintråkigt, oavsett hur spännande personerna är! Det är möjligt att "Genier" fungerade bättre i sitt ursprungliga podcastformat, men mitt främsta problem är med Gammel. Hon har haft en utmärkt idé, och gjort ett bra jobb att samla en grupp intressanta personer, men Gammel är inte en tillräckligt bra intervjuare för att göra dem rätta. Intervjupersonerna slänger ideligen ut intressanta trådar som missas, diskussioner avbryts tvärt för en ny fråga som gör att boken inte får något riktigt flöde.
Den gav mig helt klart lite rysningar också.Jag är på tredje boken om Comoran Strike nu, och den är banne mig riktigt läbbig ibland! Författaren har helt klart hittat sitt skrivspråk i även denna genre nu...
Då är det inte bara jag som är mesig icke deckarläsare igår fick jag pausa lite och titta på ett avsnitt av Riverdale istället, det kändes mysigare!Den gav mig helt klart lite rysningar också.
Då är det inte bara jag som är mesig icke deckarläsare igår fick jag pausa lite och titta på ett avsnitt av Riverdale istället, det kändes mysigare!
Jag har läst millenium och de första i fjällbackaserien, det är min tidigare deckarerfarenhet. I en familj som slukar Nesbø och Grisham på löpande band!
Jag är inte mycket för deckare egentligen. Inte när det blir allt för blodigt och sliskigt. På en lagom nivå, absolut. Jag gillar Morden i Midsomer.
Jag har läst mycket deckare förut. Men sedan jag fick barn har jag blivit en mjukis.Jag har läst millenium och de första i fjällbackaserien, det är min tidigare deckarerfarenhet. I en familj som slukar Nesbø och Grisham på löpande band!