Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är en sån där bokserie som liksom fungerar att slölyssna på, men inget som är någon direkt läsupplevelseLyssnat klart på Ryttaren idag. Och den är helt i klass med de andra två. Det vill säga inget att ödsla energi på.
Lite så ja. Funkar bra när man städar.Jag tycker det är en sån där bokserie som liksom fungerar att slölyssna på, men inget som är någon direkt läsupplevelse
Påminn mig om att svara mer utförligt när jag är klar, men hittills så ja.visst känns det lite som om dom hämtat lite från familjen Zetterman när dom beskriver Gyllenstierna?
visst känns det lite som om dom hämtat lite från familjen Zetterman när dom beskriver Gyllenstierna?
Jo jag funderar faktiskt på om jag ska göra det. Iaf maila förlaget eller nåt...@Ninnurur så låter det som om det kanske vore bra att upplysa författarna om det Känns ju inte alls okej.
Om du orkar så är det väl jättebra? Det är ju absolut inte din sak att uppfostra författarna, men det kan ju om inte annat vara skönt att markera när något inte är okej för sin egen skull om inte annatJo jag funderar faktiskt på om jag ska göra det. Iaf maila förlaget eller nåt...
Jag har hamnat i något slags äktenskapstema tycks det: först Århundradets kärlekskrig av Ebba Witt-Brattström (nej), Berättelse om ett äktenskap av Geir Gulliksen (ja!) och nu Hausfrau av Jill Alexander Essbaum. Jättebra, tycker jag om den hittills. Och helt fiktiv, vad jag vet, vilket är väldigt skönt eftersom jag då inte gör avbrott för att googla författarna och deras respektive expartners...
Halvvägs in. Tycker inläsningen är bra. Inte lika bra som den engelska såklart, men bra.Imorgon drar jag igång Harry Potter och de vises sten. Måste ju testa på den nya inläsningen.
Härligt! Det blir sommarboken med dottern när vi är klara med Fem tänkte jagHalvvägs in. Tycker inläsningen är bra. Inte lika bra som den engelska såklart, men bra.