Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den tänkte jag skulle få bli en av mina semesterböcker i sommar. Kul att den var bra!I slutet av Hawkins I djupt vatten och jag kan inte säga att jag är besviken dock inte lika fascinerad och wow-ig som efter Kvinnan på tåget Men det kan ju helt klart vara svårt att leva upp till en sådan bok igen.
Ja! Jag tror också att om du läser den med något lägre förväntningar (att den inte är riktigt lika bra som kvinnan på tåget) så kommer den också att bli bättre än om du gör som jag och hypear denÅh, den tänkte jag skulle få bli en av mina semesterböcker i sommar. Kul att den var bra!
Jomen det gjorde vi, och nej det har jag inte! Den står dock med på min Goodreads lista - den också! Är den bra?Ja! Jag tror också att om du läser den med något lägre förväntningar (att den inte är riktigt lika bra som kvinnan på tåget) så kommer den också att bli bättre än om du gör som jag och hypear den
Och förresten - visst diskuterade vi Istvillingarna för något år sedan? Har du läst Tremaynes Eldpojken/The fire child?
Ingen aning! Jag hade ju hoppats att du skulle ha läst den och kunde berätta det för migJomen det gjorde vi, och nej det har jag inte! Den står dock med på min Goodreads lista - den också! Är den bra?
Rackarns! Det var illa det här. Jag som trodde att jag kunde lita på dig!Ingen aning! Jag hade ju hoppats att du skulle ha läst den och kunde berätta det för mig
Kanske hinner jag med den innan dig! Såg att den kommit som ljudbok så det får bli nästa bok att lyssna på.Rackarns! Det var illa det här. Jag som trodde att jag kunde lita på dig!
Läste ut boken för ett tag sedan och även om den tappade lite på slutet var den stundtals helt klockren i beskrivningarna av FIFA, fotbollen ich världen. Så nu har jag tvingat min far att läsa den eftersom han är en av få jag känner som kommer se charmen och ta referenserna
Jag har faktiskt Ryttaren liggandes här hemma också, jag tänkte att det lät som en lagom deckare för mig som normalt inte gillar deckare. Men jag har inte börjat i den än.Kanske hinner jag med den innan dig! Såg att den kommit som ljudbok så det får bli nästa bok att lyssna på.
Ska bara ta mig igenom Ryttaren före (lite inspirerad av @Ninnurur men också sv att jag faktiskt ska till Falsterbo Horseshow. Hade det inte varit för det hade jag nog inte läst den eftersom Fågelskådaren var ett gränsfall i töntighet )