Mycket press att sätta på en stackars slipsblick, "jag ägnar mig åt 'snuskigt knulleri' i mitt sexrum som luktar möbelpolish".Ja, jättesvårt att hitta den slipsen med den rätta blicken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket press att sätta på en stackars slipsblick, "jag ägnar mig åt 'snuskigt knulleri' i mitt sexrum som luktar möbelpolish".Ja, jättesvårt att hitta den slipsen med den rätta blicken
Mycket press att sätta på en stackars slipsblick, "jag ägnar mig åt 'snuskigt knulleri' i mitt sexrum som luktar möbelpolish".
Intresserad: Varför blir du arg av deckare? Jag är så blödig att jag oftast inte grejar att läsa dem - samtidigt som jag läser faktaböcker om historia (inte helt logiskt)
Men det är ju förbjudet! Blindbock är tredje delen i en serie om fyra, och den serien bygger i sin tur på de tio (elva) böckerna om A-gruppen! Du måste läsa Misterioso först!
Jag blir arg för att så många deckare är samma. Det handlar om en massa olika människor som man får följa parallellt och så är det inklämda kursiva stycken som handlar om något som hände för 20 år sen eller så som är hela anledningen till att någon blir mördad i nutid och så ser man liksom hur trådarna går ihop och så fångar de skurken och bla bla bla typ. Och jag blir bara irriterad.
Jag läser aldrig svenska deckare, men jag tycker att det är så här i många engelska deckare också.Just detta diskuterade jag med min dyre fader häromdagen - flaxandet mellan nutid och dåtid och igår och för tre veckor sedan och för fyrtiosju år sedan. Jag förstår mig inte på det, och jag förstår verkligen inte hur det har blivit sådan standard i svenska deckare.
Just detta diskuterade jag med min dyre fader häromdagen - flaxandet mellan nutid och dåtid och igår och för tre veckor sedan och för fyrtiosju år sedan. Jag förstår mig inte på det, och jag förstår verkligen inte hur det har blivit sådan standard i svenska deckare.
Angående Bittert arv, jag orkade inte mer. La ner denNu har jag kommit nästan halvvägs, och vill inte ge upp för då har jag ju "förlorat" massa läsning på en oavslutad bok (skal jag ge upp får det vara lite tidigare ) Det är ju inte som att den på något sätt är svårläst, bara svårmotiverande!
Jag läser aldrig svenska deckare, men jag tycker att det är så här i många engelska deckare också.
Ibland fuskar jag och följer en röst genom boken. Sen nästa och sen nästa. Jag struntar då i gåtan utan går mer in i berättarna.
@Anna Alltså, nu läser jag bara recapsen, men bara på dem så får man verkligen intrycket av att ingen korr-läsning kan ha genomförts öht!! Fatta va frustrerande om man skulle vara anställd att översätta boken eller dyl, att förbättra språket lite
Alltså Femtio nyanser... herregud, jag vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta åt den. Så gräsligt dålig! Jag kom till kontraktet på bussen för en stund sedan och höll på att DÖ.
Fint att du pratar med dig själv, ingen annan gör det ju!
Ha! Jag tycker dock kinky fuckery inte är så farligt faktiskt, men det får man väl inte säga i det här jävla landet längre.Fatta. Att det sexigaste på två ben som räddat äktenskap över hela världen etc. etc., säger - på allvar - saker som "snuskigt knulleri".
Ha! Jag tycker dock kinky fuckery inte är så farligt faktiskt, men det får man väl inte säga i det här jävla landet längre.