Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har funderingar att rida en PP på 3 mil i april men hästen rids endast ganska sporadiskt (ca 3-5 gånger/vecka i lugnt tempo) Men 3 mil är ju inget speciellt och en bra grundkondition borde väl räcka för att klara det??
Ja det kan den klara för max tiden ligger oftast på vanlig skritt tid för tre mil , vet dom som badar efter vägen och klarar sig på max tiden lycka till mvh anders
Om licens behövs beror på arrangören av pp, verkar det som. Jag tänkte satsa på en i augusti, där behövs grönt kort och ryttarlicens samt vaccinationsintyg. Förra året behövdes det på samma ritt bara vaccintyg. Kolla propositionen!
Japp dt gjorde dom och det har jag med gjort på min första pp och stannat och fikat på flera ställen , vi tog det så lungt på våran första pp så det var inte sant , men nu ska jag sattsa lite mer i år på några tävlingar, försöka på lite placeringar i höst med min travare om det går som jag vill ,
du får komma och prov på hos våran klubb den 20-4-04 , vi kör en pp då och den ena slingan ligger på 22 km och den andra på 15 km eller så tar du båda så blir det 37 km , där krävs inget sådan bara vaccinations intyg
mvh anders
Tja.., det är inte lätt att hitta till Laxå.. *håla*
Men det är Örebro län, ca 5 mil från Örebro i alla fall.. äsch.. kolla www.gulasidorna.se
eller något..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.