Vad krävs för att få starta MSV/A på ponny?

C

Chania

Är det någon som vet vad det krävs för att vara startberättigade i MSV/A för C ponny? Vet att jag läst det i TR men hittar inte igen det. Jätte tacksam för svar. :confused:

Jätte tack. Hur många poäng får man för en 3:e placering i MSV/B nationell tävlan? Fick just reda på att dottern kom 3:a och de har alla TR med sig fast är lite dåliga på att slå i dem. De har tidigare en 2:a plac. i MSV/B reg. och om inte jag kommer i håg fel gav det 9p. Fint debut resultat på nat. tävling var det i alla fall. :banana:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: Snurrfia
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 108
Senast: Strandad
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 882
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka