Vad kostade din valp?

Sv: Vad kostade din valp?

Flat coated retrivern som var mitt första valpköp inhandlades 1988 för 6000:-. De nuvarande hundarna är: cocker köpt 2002 för 7000:-, cocker köpt 2003 för 7000:-, kliener münsterländer köpt 2003 för 7000:-. Vi står i kö på beagle och i kombinationen som jag helst vill ha valp ur kostar valparna 8000:-, vi står också i en kö där valparna kostar 7000:-. Vad den i slutänden kommer att kosta är rätt ointressant för oss. Vi vill ha en bra jakthund med bra extriör och trevligt temprament, så därför är det kombinationerna av tik/hane som är intressanta, inte prislappen.

Mvh,
Duvan

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 083
Senast: Maniac123
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Kajsalisa
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 391
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar