Sv: Vad köpte ni på Chappis?
Haha, jag älskar att shoppa... för mammas pengar
Njae, jag ska nog inte börja rida på stång än. Men jag köpte ett iallafall, dels för att jag tycker att billy allen är de bästa betten och dels för att det var ett bra pris och det var snyggt. Så när det väl är dags så ska jag använda det. Tänkte först köpa ett tvådelat, men hart hört väldigt olika uppfattningar om man ska ha 2 eller "3/raka"- delade bett på stång, och cindi har ju redan ett tränsbett som är av billy allen, så om jag börjar försiktigt med billy allen stången så är det nog ingen fara. Men jag rider på tränsbett ett tag till, även om hon nog skulle vara redo för stång nu med tanke på att hon lyssnar bra på neckreining, sitsen, skänklarna mm jättebra.
Du, jag har svingat lasso som 17 enda sen jag kom hem från Chappis och jag börjar bli ganska bra på det
Cindi bryr sig inte så mycket om det, jag har svingat det ovanför henne i skritt och trav och även kastat det från skritt.. om jag träffade det jag skulle träffa kan vi ju prata om en annan gång..
Sen så är det ju att träna på att gå efter en fyrhjuling med en dummy efter i alla gångarter. Men jag har ingen fyrhjuling..