Öh, det var väl ett skämt?VARFÖR den otrevliga tonen? Varför bete sig som ett elakt dagisbarn? Varför, om man ser det ur din synvinkel, sjunka till hennes nivå?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öh, det var väl ett skämt?VARFÖR den otrevliga tonen? Varför bete sig som ett elakt dagisbarn? Varför, om man ser det ur din synvinkel, sjunka till hennes nivå?!
Tror du @Riley också tyckte det var roligt?Öh, det var väl ett skämt?
På tal om det här med höjd bensinskatt, som alla har som anledning till att inte rösta på MP. Jag har kollat upp det där nu.
På den här, i mina ögon pålitliga hemsidan kan vem som helst kolla upp bensinprisets förändring över åren som gått. http://spbi.se/statistik/priser/bensin/?gb0=year&df0=1980-01-01&dt0=2014-12-31&ts0=0
Där kan vi kolla närmare på åren som Alliansen suttit vid makten, samt åren innan också. Vad hittar vi då? Jo, nämligen att bensinpriset ökat under tiden som Alliansen bestämt. Priset började öka lite strax innan de kom till makten och har sedan fortsatt stiga. Så vad säger ni? Är moderaterna och allianspartierna helt för ett fast bensinpris som aldrig ökar? Det verkar onekligen inte så.
Ja, för det finns väl inga andra aspekter, typ vad som händer i länderna som "producerar" olja, som har någon betydelse?
Jag ska bjuda på fårfiol när vi ses.Jag var HELT säker på att du skulle rösta på F!. Är mållös.
Jag ska bjuda på fårfiol när vi ses.
Vänta, jag förtydligar: Lokalproducerad fårfiol!Om det luktar fårbajs om din kudde så är det en illusion.
Tar du med direktimporterat från Dalarna? Har hört att det finns många fårskallar där! Det är bra att du sprider de lokala traditionerna till fler län här i landet. Vi måste värna om den svenska mångkulturen!Vänta, jag förtydligar: Lokalproducerad fårfiol!
Alltså, vad är det egentligen för Anna Kinberg Batra-elitism du sprider med din dryga ton? Fårskallar i Dalarna? För att vi kommer från just Dalarna eller? ÄR DET KANSKE BARA STOCKHOLMSFÅR SOM DUGER FÖR DIG?Tar du med direktimporterat från Dalarna? Har hört att det finns många fårskallar där! Det är bra att du sprider de lokala traditionerna till fler län här i landet. Vi måste värna om den svenska mångkulturen!
#VITAKRÄNKTAMÄNAlltså, vad är det egentligen för Anna Kinberg Batra-elitism du sprider med din dryga ton? Fårskallar i Dalarna? För att vi kommer från just Dalarna eller? ÄR DET KANSKE BARA STOCKHOLMSFÅR SOM DUGER FÖR DIG?
Alltså, vad är du för människa som angriper @LindgrenV sådär med härskartekniker? För att hon är kvinna? Varför tror du inte jag kan försvara mig själv? För att jag är kvinna? Rasifierad dessutom?! Du UPPRÄTTHÅLLER de patriarkala och rasistiska strukturerna med din attityd!@LindgrenV: Nu tycker jag att du skall ta en minut och andas samt fundera över på om det du skriver följer common netikett
#GULKRÄNKTKVINNA#VITAKRÄNKTAMÄN