Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men man kan göra som trädgårdsmästarna gjorde förr. För att fördela arbetet över året så beskar de äpple- och päronträd på vintern.
Man kan också förbereda en varmbänk. Förutsätter att man har gödsel blandat med halm. Detta läggs i botten, ovan på det matjord. Du kan börja så grönsaker i bädden från mars (lite beroende på var du bor kanske). Läs i trädgårdsbok för bättre beskrivning
Plocka ner julbelysningen.
Bygg snögubbar för bövelen!
Jag har skottat, jag har ordnat med veden, jag har gått på promenad med katterna – men jag vill fortfarande vara utomhus. Vad kan man göra runt huset när det är för kallt att sitta och läsa ute?
Jag har skottat, jag har ordnat med veden, jag har gått på promenad med katterna – men jag vill fortfarande vara utomhus. Vad kan man göra runt huset när det är för kallt att sitta och läsa ute?
Fast det där beror ju VÄLDIGT mycket på var i landet du befinner dig! Har varit kallt och snöigt ett tag nu, men idag töar det här igen. Typisk Skåne-vinter med andra ord. Det är blött, slaskigt och lite dimmigt. Inget ute-mysväder precis...
Annars låter dina idéer superbra ! Om man befinner i ett mer vintrigt landskap...
En och annan vacker vinterdag HAR vi. Men tyvärr är det många, många dagar som idag med ett par plusgrader och lite snö på marken som ger en kall, ruggig dimma. Tyvärr!
Men ett STORT plus är att våren brukar komma först till den södra delen av landet !