break_a_leg
Trådstartare
Anmälningsavgifterna runt Sthlm har skjutit i höjden, vad tycker du att du kan betala för en start i MsvC/B?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl domarna som äter upp pengarna iom så lång tid/ekipage + begränsningen jämfört med hoppning? Det har väl inte så mycket med de ideella funktionärerna att göra eller tänker jag fel nu?
Tja vi har kört regional dressyr upp till MsvB på 4 funktionärer + domare
1 speaker, 1 sekretariatet, 1 dörröppnare, 1 skrivare. Ibland har speakern varit samma person som sekretariat. När vi kört utomhus behöver vi ingen dörröppnare så då kan det vara 2 eller 3 funktionärer. Skulle vilja se den hopptävling på samma antal.. skulle inte vilja vara med på den hopptävling med samma antal
Jag röstade på 300kr, hade det funnits 250kr så hade jag valt det.
Ok... Jag är den enda som röstat 400kr. Och min motivering lyder som så, jag vill tävla och kommer att tävla. Tänker inte tjaffsa om småpengar...
Jo visst är det det men jag menar att det borde vara lätt att anordna FLER regionala så det inte blir sånt tryck på dom som gör det. Då blir anm avgifterna lägre också för konkurrensen blir större.
Tja vi har kört regional dressyr upp till MsvB på 4 funktionärer + domare
1 speaker, 1 sekretariatet, 1 dörröppnare, 1 skrivare. Ibland har speakern varit samma person som sekretariat. När vi kört utomhus behöver vi ingen dörröppnare så då kan det vara 2 eller 3 funktionärer. Skulle vilja se den hopptävling på samma antal.. skulle inte vilja vara med på den hopptävling med samma antal
Jag röstade på 300kr, hade det funnits 250kr så hade jag valt det.
Shit
Men hur många starter hade ni då? Och ni hade bara en bana? Tänker på skrivaren, haha!