Miljon
Trådstartare
En fråga till er som är något så när kunniga inom sjukdomar. Jag jagar läkare som en dåre men får ingen tid till någon, så därför vänder jag mig hit så länge i hopp om att få nåt att gå på. Jag tror alltså inte att buke är att likställa med läkare, så ingen blir orolig för det Men när jag inte lyckas få tid till en läkare kan jag lika gärna fråga vad ni tror.
Jag har en rad symptom och funderar på om det kan bero på någon sjukdom, brist eller liknande. Bomba med tankar om ni har några.
* Konstant trött, jag kan lätt sova 15-16 timmar (och mer) på ett dygn men är lika trött ändå
* Ont i kroppen, framförallt i lederna men även i muskler/muskelfästen
* Huvudvärk
* Svaghetskänsla och darrig
* Äter som en häst men går ändå inte upp i vikt, konstant hungrig
* Koncentrations- och minnessvårigheter
Ingen feber men något förhöjd temperatur, om det har någon betydelse. Vad ska jag pusha på? Vilka prover ska jag försöka få tagna? Vad eller vilka sjukdom/ar kan jag säga att jag har symptom på?
Eftersom det här har kommit successivt under ett par månader känns det som att det är något som är på tok och inte ett normaltillstånd.
Jag har en rad symptom och funderar på om det kan bero på någon sjukdom, brist eller liknande. Bomba med tankar om ni har några.
* Konstant trött, jag kan lätt sova 15-16 timmar (och mer) på ett dygn men är lika trött ändå
* Ont i kroppen, framförallt i lederna men även i muskler/muskelfästen
* Huvudvärk
* Svaghetskänsla och darrig
* Äter som en häst men går ändå inte upp i vikt, konstant hungrig
* Koncentrations- och minnessvårigheter
Ingen feber men något förhöjd temperatur, om det har någon betydelse. Vad ska jag pusha på? Vilka prover ska jag försöka få tagna? Vad eller vilka sjukdom/ar kan jag säga att jag har symptom på?
Eftersom det här har kommit successivt under ett par månader känns det som att det är något som är på tok och inte ett normaltillstånd.