Vad innebär medryttare?

Sv: Vad innebär medryttare?

Ta med dig en våg till stallet och väg henne :D

hahahaha satt och tänkte på det också xD Men då låter det kanske som om jag inte litar på henne xD Fast iförsig kan man väl inte lita på någon när man knappt känner varandra.. :P

Det beror på hur du vill ha det :) Det vanliga är typ att medryttaren mockar, fodrar, rider och kanske småuppgifter som smörja träns och sadel och så. Sen gäller det ju såklart att du trivs och kommer överäns med medryttaren. Vad medryttaren brukar betala är allt ifrån 200-800:-, beroende på hur stor och vad hästen kan. Synd att du inte har ponnyn i Gävleborg, då skulle jag helt klart varit intresserad :P

Vill bara tacka alla som har svarat och säga att jag har fått en medryttare nu :D
Det blev den tjejen jag pratade om förrut.
Hon rider bra, är alltid positiv och glad och snäll.
Hon är kär i min B ponny xD
Har också frågat min granne som vet mycket om hästar, och hon sa att hon inte behövde ha dåligt samvete när hon rider, då hon inte va för tung för min ponny :)
Hon har kommit hit 4 gånger nu och det har gått jätte bra, vi är typ kompisar och har också gjort andra saker än att rida (bor på gård) som att gå promenad med mina baggar xD men men.. 1:A gången gillt ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 724
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 482
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar