Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit och ridit den söta bruna. :love: Testade att sitta upp utan pall, något jag inte klarat på typ 20 år. Och nu kan jag. :bump::banana: Även om jag fortsätter att använda pallen ändå, för att spara på sadeln om inte annat. Men jag kan. :banana:

Har varit på shoppingtur med en vän som sedan avslutades med ett glas vin på hotellbar. Kom precis hem och chillar lite i soffan.

Är på vita kattens shitlist. Eller möjligen hitlist :nailbiting:
Jag. Glömde. Köpa. Kattmat..... :cautious:
de fick hålla tillgodo med köttfärs och leverpastej. Hur KAN jag servera något dylikt äckel????:eek:
Svart katt äter glatt, men vet ni, hon äter råa möss dessutom! :yuck::wtf::turd:
Fina katter äter endast utvalt torrfoder ur påse med bild av en katt på. Så det så!

Skitdag.
Fick p-böter på kvällsjobbet. På en plats där alla parkerar och har gjort så länge gränden varit öppet för trafik. Kommer bestrida. Ilsket...
Finns inga p-skyltar alls på hela området. Förutom handikapp-parkeringarna. Och där stod jag inte.

Kommer hem och hittar den röda Galenpannan trött och slö på trappen. Han blöder under hakan och vill inte att jag rör honom på huvudet. Var i slagsmål med en annan katt för nån vecka sedan. Antar att det är samma fajt som fortsatt idag. Hoppas den andra katten inte är speciellt skadad - han är sannolikt hemlös.

Jag kom precis hem från en hopplektion och är genomsvettig. Den här soffpotatisen måste nog faktiskt börja träna för konditionen räcker inte till alls. Nu är det duschen dom gäller.

Skitdag.
Fick p-böter på kvällsjobbet. På en plats där alla parkerar och har gjort så länge gränden varit öppet för trafik. Kommer bestrida. Ilsket...
Finns inga p-skyltar alls på hela området. Förutom handikapp-parkeringarna. Och där stod jag inte.

Kommer hem och hittar den röda Galenpannan trött och slö på trappen. Han blöder under hakan och vill inte att jag rör honom på huvudet. Var i slagsmål med en annan katt för nån vecka sedan. Antar att det är samma fajt som fortsatt idag. Hoppas den andra katten inte är speciellt skadad - han är sannolikt hemlös.
Kolla noga så det är ditt regnummer.

Kollar en dokumentär på SVT2. "Isolerad". Om fångar i en fängelse i USA, de är isolerade 23 timmar om dygnet. Egentligen borde jag sova men vill inte … har vänt lite på dygnet, idag steg jag upp kl 11 :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka