FrontLine_
Trådstartare
Jag vet inte vad min hund har börjat med, men det ser inte roligt ut iaf.
Har berättat i nån tidigare tråd att han har haft problem med ena klon, men det har gått till sig av sig självt så det blev inget veterinärbesök av den anledningen.
Nu håller han däremot på att äta upp tassarna! På fullaste allvar..
Han gnager på dom som om det vore ett ben.. slickar, gnager, slickar, gnager.. Så det knakar!
Och han "gnäller" samtidigt, som om det inte slutade klia eller något..
har kollat mellan tassarna på honom, och ingenting ser konstigt ut. Klofästet ser fint ut, och som sagt.. det ser helt normalt ut..
Har funderat på om det kanske har med saltet ute att göra, men jag är noga med att torka av han om tassarna osv efter vi varit ute..
Någon som har nåt tips? Eller blir det veterinären en runda till?:P
Har berättat i nån tidigare tråd att han har haft problem med ena klon, men det har gått till sig av sig självt så det blev inget veterinärbesök av den anledningen.
Nu håller han däremot på att äta upp tassarna! På fullaste allvar..
Han gnager på dom som om det vore ett ben.. slickar, gnager, slickar, gnager.. Så det knakar!
Och han "gnäller" samtidigt, som om det inte slutade klia eller något..
har kollat mellan tassarna på honom, och ingenting ser konstigt ut. Klofästet ser fint ut, och som sagt.. det ser helt normalt ut..
Har funderat på om det kanske har med saltet ute att göra, men jag är noga med att torka av han om tassarna osv efter vi varit ute..
Någon som har nåt tips? Eller blir det veterinären en runda till?:P