R
Raderad medlem 68338
Har fixat bord på ett jätttebra brasserie till mig och mamma. Sitter nu och chillar i soffan. Känner mig inte bakis trots att jag av ngn anledning drack absint igår. Man tackar! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat! Försöker själv gå ner i vikt, har gått ner 1 kg i veckan bara genom att lägga om min kostHej på er! Har inte följt tråden den här gången, men hoppas det är bra med er alla.
Jag har nått ett mål! När jag började min viktnedgång vid midsommar hade jag som mål att gå ner 16 kilo innan julafton. Nu är jag där. Drygt en och en halv månad i förväg. Och jag har därmed kommit drygt halvvägs. 15 kilo kvar. Dags för en ny jämförelsebild, tycker ni inte?
![]()
Hej på er! Har inte följt tråden den här gången, men hoppas det är bra med er alla.
Jag har nått ett mål! När jag började min viktnedgång vid midsommar hade jag som mål att gå ner 16 kilo innan julafton. Nu är jag där. Drygt en och en halv månad i förväg. Och jag har därmed kommit drygt halvvägs. 15 kilo kvar. Dags för en ny jämförelsebild, tycker ni inte?
![]()
Det är ju toppen! Jag har nog ungefär snittat ett kilo i veckan. Knappt. Orkar inte räkna hur månader veckor det är sedan midsommar.Bra jobbat! Försöker själv gå ner i vikt, har gått ner 1 kg i veckan bara genom att lägga om min kost![]()
WOW!!!Hej på er! Har inte följt tråden den här gången, men hoppas det är bra med er alla.
![]()
@LadyCovergirl: Förstår att det är svårt att bestämma sig, båda varmrätterna låter toppen. Jag säger ankbröst även om det är ett väldigt jämnt lopp eftersom en bra ryggbiff är fantastisk.
Ja, men eller hur!Alltså, bara WOW![]()
![]()
Gör du något särskilt? Jag använder mig av Lifesum.Det är ju toppen! Jag har nog ungefär snittat ett kilo i veckan. Knappt. Orkar inte räkna hur månader veckor det är sedan midsommar.![]()
Tack.WOW!!!
Jag började träna. Och då kom det automatiskt att jag började äta bättre. Det är inte värt ansträngningen att äta slarvigt.Gör du något särskilt? Jag använder mig av Lifesum.
Ok, jag tycker jag rör mig tillräckligtJag började träna. Och då kom det automatiskt att jag började äta bättre. Det är inte värt ansträngningen att äta slarvigt.Har använt Lifesum i perioder förut och har rätt bra koll på vad jag äter tycker jag. Men framförallt, jag har börjat röra mig mer.
Det gör du ju uppenbarligen eftersom du går ner i vikt.Ok, jag tycker jag rör mig tillräckligt![]()