Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker motivera mig att sätta mig med den där jäkla hemtentan, men det går trögt.
Trattkatten ligger intill mig i soffan, så jag är mest inne i att klappa henne och slökolla på tv...

Har nyligen kommit hem från en arkeologikurs och sitter i soffan och slötittar på Luke Cage samtidigt som jag funderar på hur många hål tandläkaren kommer hitta på tisdag (inte varit där på 4-5 år). :eek:

Öppnade kylskåpsdörren när min gammelkatt kom galopperande :cry:

Small rejält. Han var bara sugen på blötmat och nu tycker han inte om mig mera :crazy:

Alltså vem fan är så jävla dum att man börjar spika i något när klockan är efter 21 när man bor i ett flerfamiljshus :banghead:

Jag ska sova :mad:

Satan. Nu är katten tydligt smärtpåverkad och hon ska egentligen inte ha metacam förrän imorgon. Står i kö till agriaveterinären för att rådfråga, eftersom min klinik har stängt.

Jag får inte upp något alls, fördelen med adblock och ghostery.

OT: Förbannelse, kom just på att jag glömt köpa ris, så ingen korv stroganoff ikväll :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 731
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 244
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
720
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23