Irriterad på en kollega och en elev vi har på avdelningen. Tur hon slutar i december, hon har bara varit problem. Tror att hon är på sin tredje handledare nu för att hon inte klarar av tillsägelser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk så olika det kan vara, jag tyckte statsvetenskapens frågor var för luddiga@kolblakkur Jag tror att tentorna kändes bättre än förväntat för att jag trodde att jag inte skulle fatta frågeställningarna i stadsvetenskap, men kändes som ganska basic frågor hon gav oss!
Stadsvetenskapen hör verkligen inte till min favorit..
Och på tal om det, dags att gå all in i plugget igen!
Det är tur att du bor så långt bort,annars skulle jag åkt förbi o gett dig en rak höger, du ska inte varken jobba heldag eller borra!!!Har testat på att vara bergsprängare igen idag .Har inte borrat på över ett år och märkte att metallplattan i nacken gav ifrån sig ett konstigt ljud av vibrationerna .Hördes väl med hörselskydden på.Så nu får det bli vila och hoppas fyllan går över så det slutar snurra någon gång !
Hmm låter farlig du Dobbis !Det är tur att du bor så långt bort,annars skulle jag åkt förbi o gett dig en rak höger, du ska inte varken jobba heldag eller borra!!!![]()
Det kan jag varaHmm låter farlig du Dobbis !![]()
Du ser du är inte bättre än oss andraOch efter att ha gett mig på @skerper så ska jag nog erkänna att jag drogat bort min rygg idag, så jag kunde såga o bära gavel fasadpanel så jag kan sätta upp den till helgen när det ska bli fint väder.
@athena_arabians Jag var helt odrogad i morse,men kunde inte låta bli att vara ett morgon svinnär jag ändå var vaken,inget regn ute o mådde bra.