Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 554
Status
Stängd för vidare inlägg.
Intensivt mitt på dagen men lugnare på förmiddagen och kvällen. Passade på att vara i stallet när barnet var på kalas. Red ut i skogen och hade hunden med i långlina. Efter kalaset lämnade jag barnet i Höör och har på kvällen slappat i soffan. Har kollat på fotboll och två dokumentärer om Olof Palme och till och med powernap:at en halvtimme.
Nu ska jag dricka ett glas juice och sen sätta mig på trädäcket.

Hemma från bion, det blev popcorn till :p frös ordentligt, tänkte aldrig på att kolla hur varmt det var ute när jag åkte vid fem, det var ju sol = säkert minst 25 grader ute. Det var 16 grader :meh: och nu 13 på hemvägen. Fick byta ac mot värme i bilen :cautious:

Jag hinner inte meeeeed. Men nu är det bara fyra timmar kvar av den här vidriga sextiotimmarsveckan. Funderar på att leta mig ner till Gärdet och nationaldagsgaloppen imorn. Kan en roa sig på egen hand där eller är det mer för familjer/gäng/par?

Sitter och väntar på att sista tåget ska landa i Jönköping så att jag får åka hem och slänga mig i säng några timmar.

Inser att min gamla mobilladdare nog har gett upp, den har laddat 2% på 20 min... :down: Den som har så lång och bra sladd! :arghh:

Mätt och belåten, det blev Kinamat hos grannen idag och strax sticker jag ut på långrunda i vildsvinsskogen. Imorgon blev jag visst bjuden på Tacos hos grannen också och igår grillade vi och pimplade vin. Efter 8 år, ja sen dom byggde här så har vi råkat bli som en stor familj, vi har samma intressen, samma syn på saker och ting, gör och har gjort nästan samma saker i livet och vet precis allting om varann och har inga som helst hemlisar och har aldrig varit osams eller grälat det minsta. Behöver jag nämna att jag älskar mina grannar? :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka