Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 555
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu kom som sabla förbannade ungjävlarna å tänkte ringa på igen, hörde röster i trappuppgången å kollade ut för att se om dom gjorde nått, ser ena smyga fram mot dörren med pekfingret rätt mot min ringklocka och var redo att bara slänga upp dörren, men då fegade han ur

Nu har jag då tagit bort ringklockan från dörren å är galet sugen på att ta och lägga hans ordentligt inplockade och låsta cykel på taket till sop"rummet"

Nu kom som sabla förbannade ungjävlarna å tänkte ringa på igen, hörde röster i trappuppgången å kollade ut för att se om dom gjorde nått, ser ena smyga fram mot dörren med pekfingret rätt mot min ringklocka och var redo att bara slänga upp dörren, men då fegade han ur

Nu har jag då tagit bort ringklockan från dörren å är galet sugen på att ta och lägga hans ordentligt inplockade och låsta cykel på taket till sop"rummet"
Grattis på födelsedagen!

Ligger inte du lite efter? Eller bor du långt norr över.
Jag bor en bit norröver och vi har haft otur med vädret .När det var fint i resten av sverige så regnade det så det höll på att dränka oss här plus att fjällfloden kom så åkrarna var översvämmade !Plus att jag måste jobba då jag klarar av det .Vissa dagar går bara åt att värk !

Har skuttat ner i sängen men fryser rumpan av mig :arghh: Gillar att ha öppet fönster året runt men vidöppet och bara lakanet är inte bra i natt. Vill ha tillbaka värmen!

Så, tillbaks oskadd från "wild hog forest", grisarna bökade på nytt ställe ikväll och nöffade tillbaks när dom hörde min ljuva stämma. :D
Sen träffade jag på en varg så då blev det kramkalas, han är för jäkla go och mysig. :love:

Nu ska jag kolla på ett par serieavsnitt innan jag sover. Imorgon är jag ledig så jag ska sova tills jag vaknar av mig själv, som igår och idag ;) Därefter stallet och möjligen också gymmet. Dessutom ska jag dammsuga, rensa ogräs samt mitt stora bekymmer i livet, tvätta håret :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka