Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte avis! Klarar mig fint utan såna turerNär jag var till fjälls på uppdrag i somras var det minusgrader där vi övernattade i Norge och det fanns ingenstans att få lä eller krypa in, det var rena kalfjället med allt vad det innebär.![]()
Äh vadådå? Med bra grejer kan man faktiskt bo precis var som helst vilket jag bevisat.Jag är inte avis! Klarar mig fint utan såna turer![]()
Om det inte var för att det behöver regna ibland skulle jag lätt kunna tänka mig 25 grader och sol hela sommaren.![]()
Grattis!Tackar![]()
Då får jag tänka på dig nu då när det blir kallt igen. Och glädjas åt att du mår bättre.Då skulle jag lätt gå i idé. Jag har svårt att stå ut med den här värmen. Älskar vår och höst, när det ligger mellan 10-15 grader är livet som bäst![]()
Då får jag tänka på dig nu då när det blir kallt igen. Och glädjas åt att du mår bättre.![]()
Ska också på intervju på torsdag!Jag verkar försöka vända på dygnet. Får hoppas jag får det där nattjobbet så det inte är i "onödan" jag är uppe senare och senarePå torsdag är det intervju... håller tummarna att det går bra.