Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 555
Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har vi moderata 11 grader,så i natt kanske det faktiskt går att sova ,även jag med vidöppet fönster (och halvöppet vintertid)

Jag är inte avis! Klarar mig fint utan såna turer :D
Äh vadådå? Med bra grejer kan man faktiskt bo precis var som helst vilket jag bevisat. :D Bo på en öde ö då långt ute i havsbandet när dimman är så tät att man kan skära den med kniv eller inblåst några dar? Eller under jord? Jag har bott och sovit på dom mest märkliga ställen, vissa "finns inte". :cool:

Njuter av att jag köpte premium till Spotify häromdagen (3 månader för 99 kr) - äntligen kan man spola bakåt och framåt hur mycket man än vill igen :p
Och slippa den där rösten som säger "Är du trött på reklamen? Klicka här ..." :arghh: JA jag blir trött på att du dyker upp hela tiden och säger samma sak! :rage::grin: Jag kan tillomed höra rösten i huvudet ...:cautious:

Grattis på födelsedagen @JeayL !
74f4d9c8ebbaf66e13e9a0a472acaa0e.jpg

Nu åker föräldrarna till Barcelona imorgon :love: Eller snarare idag.. Hoppas att de får det så fint som möjligt :love:

Själv försöker jag intala mig själv med att det är mera riskabelt att åka bil än flygplan :o:crazy:

Hade sett fram emot att sova lite längre idag (till sju i alla fall), men hur lätt är det med en katt som med jämna mellanrum sedan klockan 4 väckt mig och tjatat om frukost? Och nu när jag gett upp och inte försöker sova längre ligger hon så fint brevid mig och sover så gott så. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka