@tornblomma Har du träffat honom än, han den avmätte med smala läppar?
Nej, antagligen han med svart 70 cm skägg och svart kaftan och hatt ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tornblomma Har du träffat honom än, han den avmätte med smala läppar?
Nästintill heldag på hovrätten följt av stallet där jag passade på att mocka hagarna. Hämtade sedan dottern som efter dagis följt med en kompis hem.
Nu ser vi på Sveriges yngsta mästerkock och jag är vråltrött.
haha jag hade säkert kunna gjort lite till men jag går på gården och gör lite saker när tvätten är igång kan ju inte sitta rakt upp och ner och vänta på att tvätten ska bli klarTycker det låter som tillräckligt mycket gjort jag![]()
Hästarna tar ingen skada av att vara ute, bara de har tillgång till vatten. Lägg inte mänskliga besvär med värmen på hästarna ....
säg inte så jag vill ju sola imorgon den lilla solen jag får på mig när jag jobbar såDet kan behövas! Det smäller ordentligt över stora delar av Europa
https://www.lightningmaps.org/#z=5;t=3;m=sat;r=0;s=0;o=0;b=;n=0;d=2;dl=2;dc=0;
Trött nu redan? Natten är ju bara barnet och det finns mängder av öl och grillat att förtära![]()
På somrarna fick våra stå inne på dagen när det var som varmast och gå ut på kvällen.
Många av hästarna led av att stå ute när det var som varmast.
Har pratat med min hyresvärd och har inte nämnt ett ljud om att hon har 5 ny mockade boxar med 5 stora vattenhinkar som är rena och påfyllt ända upp med vatten och ren tvättade grimmor på de
men har precis ätit hemmagjord kycklingsallad som min kille hade gjort innan jag kom till han ! han kan göra mat om han bara vill![]()
Avklarat grillning med jobbet, hade med mig hunden som charmade allt och allaNu är det fyra långa veckors semester!
Och med lite för gammal menar jag 87 årMina föräldrar åker till Barcelona på måndag och firar sin 25:e bröllopsdag - jag slår vad om att de får pissigt väder och jag barcelona-väder
Nä då, min pappa börjar bli lite för gammal så det här blir nog bland de sista resorna (om inte den sista) så jag hoppas att de får det riktigt härligt![]()
Mina föräldrar åker till Barcelona på måndag och firar sin 25:e bröllopsdag - jag slår vad om att de får pissigt väder och jag barcelona-väder
Nä då, min pappa börjar bli lite för gammal så det här blir nog bland de sista resorna (om inte den sista) så jag hoppas att de får det riktigt härligt![]()