Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Landstinget dessutom, och då har jag alltid fått påminnelse om det varit aktuellt. Nu kan jag inte ens minnas att jag fått grundfakturan...Då har dom skött sig illa med tanke på att du ska få minst en betalningspåminnelse innan det blir inkasso!
Jag läste fel, att barnet är tvättat och upphängd på tork...Barnet är nattat och tvätten är upphängd på tork. Nu ska jag sätta mig på trädäcket och slappa i några timmar.
Det var illa .Jag lägger alltid räkningarna i en låda i köket direkt jag får dom men ibland så kan dom hamna i tidningshögen och jag hittar dom när jag städar ut tidningarna !!Landstinget dessutom, och då har jag alltid fått påminnelse om det varit aktuellt. Nu kan jag inte ens minnas att jag fått grundfakturan...![]()
Jag läste fel, att barnet är tvättat och upphängd på tork...![]()
Ser Ida i Lönneberga framför mig...Det skulle hon faktiskt behövaHon får dock nöja sig med en dusch imorgon, utan upphängning på tork efteråt
![]()
Ser Ida i Lönneberga framför mig..."Jag kan se ända till Mariannelund!"
Men jag gissar att barnet klarar sig från både torksträck (vad heter det??) och flaggstången...![]()
Precis samma sak här. Jag tänkte ringa min mor för någon minut sedan, men kollade på klockan för att försäkra mig om att det inte var allt för sent. Upptäckte att klockan var några timmar mer än vad jag trottKollar på klockan och får en chock. Det är ju fullt ljust och varmt. Trodde den var runt 20.
Det är nog inte så illa juuuHERREGUD! Folk kommer få lov att idiotförklara mig för nu tänker jag gå med MÖSSA! Herregud. Känns som om jag stoppat huvudet i först sockervadd och sedan klorin.
Jag har 6 dagpass och 5 begravningar nästa veckaJobbar inatt igen. Hoppas på en lagom natt.
Nästa vecka blir det 3 dagpass och en begravning![]()
Biltvätt?Som hon betett sig ikväll så är det möjligt att hon får duscha med hjälp av högtryckstvätten![]()
![]()