men min vill inte göra mat direkt utan de är snabb mat fre-lördag och han vet att jag kan inte äta varm pizza när de är så här varmtAlla vi killar kan laga mat, problemet är bara att få tjejerna att äta ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men min vill inte göra mat direkt utan de är snabb mat fre-lördag och han vet att jag kan inte äta varm pizza när de är så här varmtAlla vi killar kan laga mat, problemet är bara att få tjejerna att äta ...
men min vill inte göra mat direkt utan de är snabb mat fre-lördag och han vet att jag kan inte äta varm pizza när de är så här varmt
I de stallen jag stått har inte hästarna plågats särskild av värmen, utan av insekterna som florerade på dagtid, vilket avhjälptes med relativt stora skydd (40m2) för två hästars hage, Nattinsekterna motades med diverse sprayer och liniment så de gick ofta ute nattetid ochså
Jag är supersugen på en kvällstur på unghästen men vill inte rida ut på honom utan att någon vet var jag är. Tyvärr är min man, mina föräldrar och den kompis som bor närmast bortresta.
Nån här som skulle vilja hålla lite koll på mig om jag rider ut ensam? Tänkte typ telefonkontakt vid utsatt tid och en karta över området?
Fast med inlogg på hemsidan står det 182:- som aktuell skuld, vilket är den ena fakturan...undrar vad som hände med den andra??och nu tillhör även jag de som fått inkassokrav på fakturor som jag inte sett röken av
Förbannade jävla skitpostnord!!
Det blir gröt den här månaden. Bara gröt.
och nu tillhör även jag de som fått inkassokrav på fakturor som jag inte sett röken av
Nu ska jag sova
Jag ska unna mig en låååång sovmorgon imorgon![]()
Har aldrig haft problem förrän typ senaste året. Aldrig.Det är posten i nötskal de senaste 15 åren, viktiga brev med fakturor eller läkartider kommer bort och mer reklam hittar vägen in i brevlådan, och sedan svär de sig fria fast grannen kommer med det viktiga brevet någon månad för sent ...
Googlar "vinbar i Jerusalem"
Då hör du till de som haft tur.Har aldrig haft problem förrän typ senaste året. Aldrig.
Hela Jerusalem är ju en vinbar, inget hotell är mer än 100 meter från ett ställe som serverar schyst vin![]()
Du är uppe vid 7 tiden som jag då![]()
Bra! Det kan din lever behöva då den har börjat protestera och ge dig klåda och utslag !Ok. Mitt hotell är "strikt alkoholfritt"
Verkar generellt inte vara så partyfriskt här...
Tar väl en kopp the på terassen då![]()
Då har dom skött sig illa med tanke på att du ska få minst en betalningspåminnelse innan det blir inkasso!och nu tillhör även jag de som fått inkassokrav på fakturor som jag inte sett röken av