Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 543
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag börjar undra hur fan boendestödet diskar egentligen...antingen är det smuts/rester/orenheter kvar, eller så smakar det diskmedel.
I Värsta fall både och.
Har fortfarande smaken av diskmedel i munnen... :wtf::yuck::arghh::meh:

Tur att jag varken är en, har en, eller kör en...skulle jag vilja säga :D
(fast sett till vård så hade det kanske varit en fördel...? :idea: :up: )
Fast risken hade varit stor att man hade slutat med att stå och rosta sönder på något skrot :cry::cautious:

edit: Fast vänta, det är väl inte så stor skillnad mot ålderdomshemmen kom jag på nu... :idea::cautious: Bara det att man kan slippa lidandet snabbt med en krossning som bil :angel::p

Jag tar in för att här var över trettio grader, vindstilla och de gick med eksemtäcken.

Har de problem med eksem skulle jag testat annat foder. (hö,krossad havre/korn (eventuellt mineraler) och vatten fungerar ofta bättre än alla de dyra fodervarianter som inhandlas på lantmännen/hästsport affärer)

Fast risken hade varit stor att man hade slutat med att stå och rosta sönder på något skrot :cry::cautious:

edit: Fast vänta, det är väl inte så stor skillnad mot ålderdomshemmen kom jag på nu... :idea::cautious: Bara det att man kan slippa lidandet snabbt med en krossning som bil :angel::p
Jamen exakt! :nailbiting::nailbiting:
Eller ja, jag hade varit en uppenbar trafikfara och utdömd så...näe jag vill nog inte vara bil ändå, trots allt :p

Jamen exakt! :nailbiting::nailbiting:
Eller ja, jag hade varit en uppenbar trafikfara och utdömd så...näe jag vill nog inte vara bil ändå, trots allt :p
Hmm, jag hade varit en liten fet och väldigt törstig olivgrön bubbla/mini :idea::angel::p

edit: jag hittade mig själv!
images

Hur glassig som helst med soltak givetvis! :cool:

Varit och firat yngsta svägerskan som tagit studenten idag. Liten har blivit stor, hur nu det gick till :confused::D
När vi kom hem fick sambon låna nyckeln till byns bastu, så vi satt en timme (?) där och bara njöt, han och jag. Jag är inte så mycket för bastu egentligen, men det var rätt mysigt ändå.
Imorgon hoppas jag på att shoppa en ny väska på marknaden.

Är det här du @GotAsecret ? :angel:
images

Kommentar till bilden: "Vi har äntligen fått tid för vår bil, en -69 fatchick som skall banta en 4-5 år i utseende.. blir snart en låg DDR-grå bil med röd inredning av den."
:angel::D:D
Du har folk som vill ta hand om dig! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka