Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 547
Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker att inte få ett sammanbrott på jobbet och naturligtvis sover ju alla.. så jag har ingen att beklaga mig till :p livet är kul, nästan hela tiden!

Bosse bildoktor? :idea:
vettefan vem/vad/var Bosse Bildoktor eventuellt är/var dock, men han kanske finns i alla fall?? :p
:eek:
Det var ju ett tv-program!
9789127356689_200

Vet hut, det är ju som att säga att jultomten inte finns :mad:

... ja jag har ingen aning om varför jag tyckte/tycker att det är kul att titta på bilprogram när jag egentligen är ointresserad av bilar O_o

Skriver du eksem tänker jag eksem, Knott allergi är ju något helt annat, och är väl bara kortison som hjälper där, på lik linje med alla andra allergier som åstadkomms av flygfän.

Det räknas som eksem och kortison är bara något som ska användas i nödfall på hästar med det.

Finns många andra medel som funkar med tex bezylbenzoate, Horzogyl, Prob, avs14 mm

Klockan är 4.05, det är lördag och jag hade tänkt mig sovmorgon. Istället har jag redan varit vaken en timma. Väcktes av en knäpp kanin som tyckte att den tidiga timman var ett utmärkt tillfälle att rusa runt i buren, och emellanåt stanna upp och gräva som en tok. :meh:

Klockan är 4.05, det är lördag och jag hade tänkt mig sovmorgon. Istället har jag redan varit vaken en timma. Väcktes av en knäpp kanin som tyckte att den tidiga timman var ett utmärkt tillfälle att rusa runt i buren, och emellanåt stanna upp och gräva som en tok. :meh:

Hade tänkt samma sak :down:

Somna om? :angel::devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka