Vill du låna ut den till mig (av någon som helst jävla anledning som inte finnsJag har bestämt att min bil är livrädd för biltvättar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du låna ut den till mig (av någon som helst jävla anledning som inte finnsJag har bestämt att min bil är livrädd för biltvättar![]()
Vill du låna ut den till mig (av någon som helst jävla anledning som inte finns) lovar jag att du får tillbaka den otvättad...ok?
![]()
Den hade säkert fått en identiteskris!Annars hade jag inte känt igen den![]()
Den hade säkert fått en identiteskris!
...
... Hellre skroten än tvätt då alltsåOch blivit suicid![]()
... Hellre skroten än tvätt då alltså![]()
Bosse bildoktor?Det vore obra. Det är så himla tungt att dra hästtransporten utan bilFinns det kurator för bilar?
Bosse bildoktor?
vettefan vem/vad/var Bosse Bildoktor eventuellt är/var dock, men han kanske finns i alla fall??![]()
Nä det har jag svårt att tro. Kommer att svära långa ramsor om jag vaknar så pass tidigt en lördag![]()
Skriver du eksem tänker jag eksem, Knott allergi är ju något helt annat, och är väl bara kortison som hjälper där, på lik linje med alla andra allergier som åstadkomms av flygfän.
Klockan är 4.05, det är lördag och jag hade tänkt mig sovmorgon. Istället har jag redan varit vaken en timma. Väcktes av en knäpp kanin som tyckte att den tidiga timman var ett utmärkt tillfälle att rusa runt i buren, och emellanåt stanna upp och gräva som en tok.![]()
Somna om?Klockan är 4.05, det är lördag och jag hade tänkt mig sovmorgon. Istället har jag redan varit vaken en timma. Väcktes av en knäpp kanin som tyckte att den tidiga timman var ett utmärkt tillfälle att rusa runt i buren, och emellanåt stanna upp och gräva som en tok.![]()
Jag försöker ju!Somna om?![]()