Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 540
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästintill heldag på hovrätten följt av stallet där jag passade på att mocka hagarna. Hämtade sedan dottern som efter dagis följt med en kompis hem.
Nu ser vi på Sveriges yngsta mästerkock och jag är vråltrött.

Tittar på "nya" Kunta KInte (ROOTS) och drömmer mig tillbaka till 1975 då våran magister läste boken i samma takt som serien visades på TV.

Har pratat med min hyresvärd och har inte nämnt ett ljud om att hon har 5 ny mockade boxar med 5 stora vattenhinkar som är rena och påfyllt ända upp med vatten och ren tvättade grimmor på de :):D

men har precis ätit hemmagjord kycklingsallad som min kille hade gjort innan jag kom till han ! han kan göra mat om han bara vill :D

På somrarna fick våra stå inne på dagen när det var som varmast och gå ut på kvällen.

Många av hästarna led av att stå ute när det var som varmast.

I de stallen jag stått har inte hästarna plågats särskild av värmen, utan av insekterna som florerade på dagtid, vilket avhjälptes med relativt stora skydd (40m2) för två hästars hage, Nattinsekterna motades med diverse sprayer och liniment så de gick ofta ute nattetid ochså

Mina föräldrar åker till Barcelona på måndag och firar sin 25:e bröllopsdag - jag slår vad om att de får pissigt väder och jag barcelona-väder :angel::p
Nä då, min pappa börjar bli lite för gammal så det här blir nog bland de sista resorna (om inte den sista) så jag hoppas att de får det riktigt härligt :heart

Har pratat med min hyresvärd och har inte nämnt ett ljud om att hon har 5 ny mockade boxar med 5 stora vattenhinkar som är rena och påfyllt ända upp med vatten och ren tvättade grimmor på de :):D

men har precis ätit hemmagjord kycklingsallad som min kille hade gjort innan jag kom till han ! han kan göra mat om han bara vill :D

Alla vi killar kan laga mat, problemet är bara att få tjejerna att äta ...

Jag är supersugen på en kvällstur på unghästen men vill inte rida ut på honom utan att någon vet var jag är. Tyvärr är min man, mina föräldrar och den kompis som bor närmast bortresta.
Nån här som skulle vilja hålla lite koll på mig om jag rider ut ensam? Tänkte typ telefonkontakt vid utsatt tid och en karta över området?

Mina föräldrar åker till Barcelona på måndag och firar sin 25:e bröllopsdag - jag slår vad om att de får pissigt väder och jag barcelona-väder :angel::p
Nä då, min pappa börjar bli lite för gammal så det här blir nog bland de sista resorna (om inte den sista) så jag hoppas att de får det riktigt härligt :heart
Och med lite för gammal menar jag 87 år :angel::D

Kommer ihåg den här framträdan med sorg i hjärtat, Freddies sista framträdande, vem skulle tro att han var död pga AIDS (vem hade ens hört talas om AIDS?) bara någon månad senare?. Men ack så vackert ...

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka