_husmusen_
Trådstartare
Startar ny tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Numera sitter det små skyltar på alla bommar, nästan så jag ibland blivit lite lockad att köra igenom bommarna bara för att det står så på skylten, men så säger det sunda förnuftet nej, det ska man endast göra om man fastnar på spåret.http://www.gd.se/gastrikland/gavle/bil-korde-genom-jarnvagsbommarna-och-krockade-med-tag-i-furuvik
Kära Buke, lova mig att ni kör igenom bommarna om ni blir stående på spåret. Kör igenom eller lämna bilen fort som fan. Det var inte jag som körde den här gången men nog blir en berörd ändå. Alla tankar till mina kollegor på tåget.
Som en som jag pratade med från HP som idag skrev "oj, det blev fel" och meddelandet efter var en dickpick. Sen följde "det skulle till en kompis" Hur kunde det bli fel innan han skickat fel, och varför skickar han dickpicks till polarna? Det blev block på den kan jag ju säga!Kastade ut HM med huvudet före. Alltid lika trevligt när en del visar sitt rätta jag
Den är så vidrig. Får rysningar bara jag tänker på den. Sjukt bra dock!Tittade på Black Swan men fick byta kanal nu, för bra agerande så jag blev riktigt illa till mods av att se den
Jag vill se den! Men jag fixar det inteDen är så vidrig. Får rysningar bara jag tänker på den. Sjukt bra dock!
Förstår det! Jag skulle vilja se den igen, men sen tänker jag på nagelbandsscenen(om du har sett så långt) och ba nej, aldrig igen. Den kryper verkligen under skinnet på en.Jag vill se den! Men jag fixar det inte