igt som faan. Äe trött på att vänta nu.Det är bajsigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
igt som faan. Äe trött på att vänta nu.Det är bajsigt!
Planerar motdemonstration.
Bild på Jiddrande Tråkesson från Sicka Dårar att ha på datorskärmen, Check
Norsk Flagga att vifta med framför datorskärmen. Check
Soffa att sitta i framför datorn. Check
Åka till systemet och köpa öl. In progress.
Allt klart då. Har jag tur så nyser Jiddrande Tråkesson av mitt flaggviftande under näsan på honom så dammet på datorskärmen försvinner
Mitt förslag är att du kastar dig ut nu och fyller upp dina förråd och därefter barrikaderar dig i lägenheten!
Mitt förslag är att du kastar dig ut nu och fyller upp dina förråd och därefter barrikaderar dig i lägenheten!
Alla kan vara lugna, profesionell hjälp kommer troligen i April, vilket varit planen hela tiden. En kollega jag pratar väldigt mycket med brukar jag fråga samma saker jag ställer här och är snäll och hjälper mig få rätsida på mina tankar, samtidigt lyssnar jag på kollegans tankar också. Jag är långt ifrån perfekt och kommer nog aldrig bli det heller, men sen vill jag förvisso inte va som alla andra heller.
Kom ihåg att det måste räcka till måndag morgon!Ok joggar mot systemet
Grattis!Det är ju bra Men väldigt olyckligt att du tycks läsa in någon slags önskan från andra att du ska vara perfekt, det är inte alls det som åsyftas. Tror inte att någon av oss som påpekat något ser sig själva som perfekta, utan man vill bara hjälpa till när man ser ett destruktivt mönster.