Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska börja packa lite smått inför resan till Stockholm på onsdag. Var börjar man...

Mini somnade nu så det blir nog att förbereda en tvätt med dom kläder vi till ha med oss som ligger i tvättkorgen. Det vet man ju att favoriterna alltid ligger där.

Har lyckats dra ner lite på Pepsi Maxen med. Istället för dagliga 4 burkar så lyckades jag hålla mig till två igår :)
Ska försöka hålla mig till samma idag!

Ska börja packa lite smått inför resan till Stockholm på onsdag. Var börjar man...

Mini somnade nu så det blir nog att förbereda en tvätt med dom kläder vi till ha med oss som ligger i tvättkorgen. Det vet man ju att favoriterna alltid ligger där.

Har lyckats dra ner lite på Pepsi Maxen med. Istället för dagliga 4 burkar så lyckades jag hålla mig till två igår :)
Ska försöka hålla mig till samma idag!

Ska också till huvudstaden på onsdag :D Träffa päron och betala för att titta på deras första (och enda?) barnbarn.

Du kan testa att få under en slang och spola hett vatten en längre stund. Det kan få loss en hel del klägg och med lite tur räcker det så. Du kan förstärka det med att lägga bikarbonat i avloppshålet några minuter innan.

Bara ett tips !
Jag har precis hällt ner bakpulver och ättika. Snart tänkte jag hälla ner hett vatten. Att spola ner det heta vattnet har jag tyvärr ingen möjlighet till.

Sen återstår det att se vid nästa tvätt om det räcker så. Jag kan inte provocera avloppet tillräckligt med duschen.

Jag har precis hällt ner bakpulver och ättika. Snart tänkte jag hälla ner hett vatten. Att spola ner det heta vattnet har jag tyvärr ingen möjlighet till.

Sen återstår det att se vid nästa tvätt om det räcker så. Jag kan inte provocera avloppet tillräckligt med duschen.
Det kan räcka med att du häller många liter hett vatten ner, huvudsaken är inte styrkan som att spola utan att det blir ganska mycket hett vatten genom ledningarna för att klägget ska värmas upp och lossna.

Ska också till huvudstaden på onsdag :D Träffa päron och betala för att titta på deras första (och enda?) barnbarn.

Hos tittut? Där var jag och kikade på mellanbarnet en gång när vi ändå var i Stockholm. Väldigt bra ställe! :)
Vi kommer nog upp sent för vi åker efter mannen slutat jobbet men huvudsyftet är Uppsala universitetssjukhus på torsdag med mini. Å sen några dagar hos min syrra i Stockholm när vi ändå är i staden :D

Hos tittut? Där var jag och kikade på mellanbarnet en gång när vi ändå var i Stockholm. Väldigt bra ställe! :)
Vi kommer nog upp sent för vi åker efter mannen slutat jobbet men huvudsyftet är Uppsala universitetssjukhus på torsdag med mini. Å sen några dagar hos min syrra i Stockholm när vi ändå är i staden :D

Crocus :)

Har precis beställt från apoteket, rätt skönt att slippa åka in till stan för att kika vad man vill ha. Enda nackdelen är att jag får plocka in barnen för att hämta på ica drygt 20 min bort nån dag :meh:

:banghead::banghead: Om man är ansvarig för en stor tävling, så kanske man bör läsa innantill i inbjudan innan man hittar på egna regler... Helt plötsligt var mer än hälften av våra skyttar bortsorterade till distriksfinalen, trots att det står att alla ska gå vidare och att det är först efter distriksfinalen som endast de fem bästa går vidare...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 227
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 427
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31