Sitter och försöker plugga körkortsteori. Går åt helvete.
Eh, visst är det en del som kör på teoriprovet första gången? 
Om jag bara fattade det här med datumparkering, två olika svar, 50% och jag bommar varenda gång
Och gud vad jag avskyr rörelseenergi och ska det vara upphöjt till 2? För sjutton, allt mynnar ut i att kör långsammare, mindre stoppsträcka = mer troligt att du och andra klarar sig vid en olycka.
Och varför ska man gånga med 36000 för att få fram hur mycket tid man sparar på att åka i olika hastigheter? Jag fattar liksom inte. Ärligt, summan av kardemumman är väl att det gör liten skillnad hur fort man kör och därför ska man hålla sig till hastigheten på vägen och inte ha bråttom och vara stressad.
Edit: Och varför i helvete ska jag veta att 1hk är lika med 0.736 kw???
Om jag bara fattade det här med datumparkering, två olika svar, 50% och jag bommar varenda gång
Och varför ska man gånga med 36000 för att få fram hur mycket tid man sparar på att åka i olika hastigheter? Jag fattar liksom inte. Ärligt, summan av kardemumman är väl att det gör liten skillnad hur fort man kör och därför ska man hålla sig till hastigheten på vägen och inte ha bråttom och vara stressad.
Edit: Och varför i helvete ska jag veta att 1hk är lika med 0.736 kw???