Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 572
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är less på den där jävla vänskapsdagen på fejan. Jag har inga vänner irl. Idag kom jag på att jag fyller 35 på en fredag - Yay fest typ! Sen insåg jag att det skulle bara bli fiasko för jag har inga vänner som skulle komma på nån fest för mig så nej, den där jävla vänskapsdagen kan bajsa på sig :turd:

Är less på den där jävla vänskapsdagen på fejan. Jag har inga vänner irl. Idag kom jag på att jag fyller 35 på en fredag - Yay fest typ! Sen insåg jag att det skulle bara bli fiasko för jag har inga vänner som skulle komma på nån fest för mig så nej, den där jävla vänskapsdagen kan bajsa på sig :turd:

Bukefest kanske då? Hoppas du kommer på ngt kul till din dag!

Kl

Jag har behandlat min onda tand(lagat hål och sen fått inflammation i tandroten efter.. Trots ytligt hål etc.. Mkt skumt) med pojkväns maskin som han främst behandlat hästar med. Han har tränat i samma rum.
Hunden har ålat sig runt och mest varit i vägen för båda. Men hon är så söt att det inte gör ngt. ;)

Dags att duscha och sova känner jag. Har egentligen lite till som behöver fixas inför imorgon, men jag roade mig med att ta kort och lägga ut tre nya produkter istället :banghead: Lyckats sälja lite hästgrejer till en kompis hemma i dalarna, så det var bra, 400 kr in där :D På bara benlindor, grimmor, dressyrgjordar och en brösta :D
Jag är dock i dilemmat om jag ska ta med mig något tyg upp... Har klippt ut och förberett typ 20 dubbla grytlappar och ett helt gäng handtagskondomer och en massa ugglor (bla de rosa @Malin_L var lite nyfiken på...:o inte hunnit med dom än :o), så frågan är, ska jag ta med nått tyg? Och i så fall vad? Och hur mycket? Och vad ska jag planera att göra av det? :banghead::confused::banghead:
Har för den delen tenta imorgon, har inte läst på nått. Vet inte riktigt vad vi ska läsa på. Har vart mycket workshop så vi har inte "lärt" oss så mycket som kan komma på tenta känns det som. :meh:

Ack, den känslan... :down:
Jag har bara sett två som delat, tror jag...

Måste packa klart så mycket som möjligt nere imorgon så nåt blir klart.
Sen röja ut det som ska till tippen .
Såklart ska det blåsa hårda vindar i helgen så kan inte slänga ut det heller

Jag och B&J ligger i soffan och stör oss på programledaren i opinion live. Hur svårt kan det vara att ställa relevanta frågor och låta folk prata till punkt:meh:

Mår illa av för mycket godis :D
Jag bor för tillfället mindre än en kilometer från Godislunden, var där med min far för typ en vecka sen eller något, blev ett kilo :o
Inte riiiktigt slut än.
Jag har ett smygande mål att jag ska klara av att gå dit innan jag åker hem, men så var det ju det där med stora vägen.
Å andra sidan verkar det inte hjälpa med övergångsställe och reflexer så det kan ju gå ändå...
Fast å tredje sidan dröjer det nog länge innan jag vill åta godis igen, och SÅ länge blir jag nog inte kvar...

God morgon! Kan meddela att musjäkeln tackade för osten som jag laddat fällan med..... tog osten och lämnade fällan orörd :devil: Så jag antar att vi har krig här hemma nu :angel:

Men först kaffe! :up:
Råtteländena är rätt smarta. Jag har råttor på vinden jag vill bli av med. Satte dit fällor vanliga fällor och fick samma resultat som du. Satte då dit andra fällor som jag fått rekommenderat som de är tvungna att gå in i. Funkade ev lite bättre för jag tog 2. Efter det hittade jag fällorna övertäckta av isoleringsmaterial. Tämligen effektivt. Så ska du ha krig med dem får du tänka till.

Råtteländena är rätt smarta. Jag har råttor på vinden jag vill bli av med. Satte dit fällor vanliga fällor och fick samma resultat som du. Satte då dit andra fällor som jag fått rekommenderat som de är tvungna att gå in i. Funkade ev lite bättre för jag tog 2. Efter det hittade jag fällorna övertäckta av isoleringsmaterial. Tämligen effektivt. Så ska du ha krig med dem får du tänka till.
Jag har laddat om och satt dit två stycken i kväll som dom måste passera på väg till soppåsen. Dom är så spänt laddade att jag knappt vågar peta på dom så vi får väl se vad som händer under natten. Annars har dom med lite tur flyttat för jag har inte vört dom i väggen i kväll som jag brukar ...

När man haft datorn på lagning för att man dammsugat den, fått tillbaks den för att de inte hittar några fel, har den hemma i 4 dagar fel uppstår igen, lämnar in, får tillbaka efter 1,5 vecka, funkar utmärkt. Förutom en liten sketen jävla detalj. DEN HAR INGET LJUD:banghead:
Blir att lämna in den i morgon igen. jag smäller av

Jag har laddat om och satt dit två stycken i kväll som dom måste passera på väg till soppåsen. Dom är så spänt laddade att jag knappt vågar peta på dom så vi får väl se vad som händer under natten. Annars har dom med lite tur flyttat för jag har inte vört dom i väggen i kväll som jag brukar ...
God jaktlycka! Jag har gett upp. Eller kanske en time ut ...

Joho! Jag kan gå på fest! När? Fast då får du nattgäst på köpet :angel:

Billig fylla idag, ökat på mina smärtstillande och jag är rätt lullig!

Känns extra bra eftersom jag pratat med Dopingkommisionen i Riksidrottsförbundet idag :p

Inser att jag måste begära läkarintyg på mina mediciner nu för snart dyker dom nog upp lite här och lite där och man vill ju inte åka dit på något som är tillåtet för mig att äta :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 45 46 47
Svar
921
· Visningar
35 374
Senast: Malin_L
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka