Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 571
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill vill vill att jobbet jag sökte ska ringa och vilja ha mig.

Nuvarande situation är omöjlig. Jag kan inte göra ett vettigt jobb och jag är sur - och det får jag inte vara. Inte när jag jobbar med människor.

Värsta knäcken är ändå att chefen inte litar på oss. Han tycks tro att vi är lata idioter istället för att stötta och leda.

Han tillbringar enligt uppgift 1-2 dagar i veckan hos oss. vi är tjugotalet anställda och ingen av oss ser till honom de där dagarna. Han fikar inte med oss, äter inte lunch med oss och möter man honom i korridoren så hälsar han inte. När vi hade avtackning av en medarbetare som slutar deltog han inte. Samtidigt är det ansträngt, vi saknar information, konflikter gror pga att personalen går på knäna. Men han sitter på sitt rum och skriver på sin dator eller går på möten.

Fuskläst ifatt men missat en hel del så önskar de som fyllt år grattis, att förkylningar och borttappade röster hittas igen och anställningsintervjuer och ev. andra nya anställningar kommer gå bra.
Kram och pepp till de som behöver med givetvis :)
Japp jag har missat flera men alla räknas, ingen nämd ingen glömd :o:love:

Status här nu då?
Trött och speciellt trött i ögonen, så släckt ner hemma och hoppas det ger med sig.
Här har det var det full fart, var & tittade på katten som verkar minst sagt helt underbar och ägaren extremt seriös så det kommer nog ta lite tid _om_ jag får köpa den, skulle träffa flera intresserade och höra av sig imorgon ev.?
Jättebra med seriös säljare speciellt med djur men som intresserad köpare kände jag bara: *stoppa under jackan och springa* Så hoppas hoppas :o

I övrigt bestod gårdagen av lite handling och ärenden som inte var så kul men nödvändigt ibland, dock blev de nog lite för mycket på för kort tid så nu strejkar kroppen och jag har lyckats stensova sen i morse, ingen sömn direkt i natt men dagen borta, vilket var lite synd för dammasugaren skulle behövt jobba ett snabbt varv i hallen åtminstone men jag tror knappast att vare sig grus eller annat rymmer till imorgon så tänker inte retas med ljudkinkig granne för det denna tiden på kvällen.
Dessutom ser dammsugaren ut att må bra av att slöa en stund, verkar inte skrika efter uppmärksamhet tycker jag faktiskt :angel:

Irriterad över hur lång tid det ska behöva ta att få tid hos hudläkaren.. Fick brev om att de tagit emot min remiss och en tid skulle ges inom 3 månader. Det är 5 månader sedan det brevet kom... Nu har jag knappt ingen hud kvar varken runt ögon eller på halsen, och blir snart galen.
Blir nog att ringa imorgon och fråga om de glömt bort mig..:grin:

Insåg att det är måndag imorgon och att min yogakurs därmed börjar imorgon kväll. Ångest över att åka dit och vara med, känner mig typ såhär: :nailbiting: över tanken.
Andas! Andas!

Insåg att en cool klubbkid glömt att logga ut från facebook på min dator. Bytte naturligtvis profilbild till denna:
14995.jpg

Samt skrev en statusuppdatering om att livet inte är värt att leva utan irish coffee och Bonnie Tyler...
innan jag mkt barmhärtigt loggade ur ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
881
· Visningar
34 048
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka