Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 572
Status
Stängd för vidare inlägg.
Här i Kristianstad verkar det vara mc väder, sett och hört flera motorcyklar idag :) Blir sugen själv när det är så fint väder! Fick rusa iväg till kiropraktorn, så hann inte göra de ärenden jag skulle i samband med det, så blir till att ut igen. Bilen ska minsann få sig en tvätt tänkte jag, även om den kanske inte förtjänar det :cautious:

Som vanligt är livet så mycket bättre efter att ha ridit mina hästar :love:
Unge Herr Slyngel var riktigt trevlig idag, han är klart mycket trevligare och vettigare när han inte får någon havre alls.
Vila lite innan jag måste ge mig in och handla i stan.

Pratat med min pappa nyss, en av hans grannars hus brann igår och det är misstänkt mordbrand. Känns olustigt då det är den tredje branden i hans trakter på bara några veckor nu.

Fy sjutton @ainasoja !
Själv är jag sjukt nervös för muntlig tenta om 20 min... :nailbiting:

Ja jag blir lite nojjg men det är dom flesta där nu pga dessa bränder men att det skulle inträffa något sånt här i "min" lilla by trodde nog ingen. Det bor väl runt 350 pers där nu och ok att inträffar inne i staden några mil från dom är inte helt otroligt eftersom det bor betydligt mycket mera folk där.

Lycka till på tentan @Snurrfian :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
955
· Visningar
36 114
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka