Skönt jag inte är ensam om att läsa fel förstDet tog en stund men till slut fattade jag att det stor trasor och inte trosor, funderade & fnissade en bra stund över hur dina underkläder vart inblandade mitt i allt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt jag inte är ensam om att läsa fel förstDet tog en stund men till slut fattade jag att det stor trasor och inte trosor, funderade & fnissade en bra stund över hur dina underkläder vart inblandade mitt i allt.![]()
Det tog en stund men till slut fattade jag att det stor trasor och inte trosor, funderade & fnissade en bra stund över hur dina underkläder vart inblandade mitt i allt.![]()
Åh ångbageriet!I Sala nyss så sprang min världsbästa tågvärd iväg till konditoriet och köpte en jätteblåbärsbulle åt mighar en riktigt grisig tur idag så det värmde verkligen!
@ainasoja Fy vad obehagligt.
Men jag är ju norska![]()
Ja det behöver jag köpa hem så jag kan gå och ta en slurk när kaoset börjar kännas jobbigtMamma får lugna nerverna med lite rödvin (eller valfri annan alkohol)![]()
![]()
Ja!Åh ångbageriet!![]()